Hoi Ansie Ik begreep van Elles dat het forum een beetje leeggelopen is. Veel zijn zwanger denk ik ... Goed nieuws dus! Gebruik je ook gonal f? Groetjes,
Her Leentje101, Ja heb pcos... Het spuiten is me 100% meegevallen!!! Bij de 1e meting een eitje van 8 a 9 mm. Na 4 dagen weer geweest en was het eitje 18 mm!! Toen een spuit pregnyl gehad. Daar heb ik wel wat bijwerkingen van gehad. Ik ben nooit zelf ongesteld, dus weet niet wat normaal voelt en wat niet... nu in afwachting op positieve uitslag of ongi... Heb gisteren een vroege zwangerschapstest gedaan, maar was helaas negatief... Nu dus maar dom afwachten...
Elles, gefeliciteerd!!! Ik ben ook wel benieuwd naar je verhaal en de naam . Heftig he als de bevalling zo snel gaat. Geniet van jullie wondertje! X
Hi MissAline, Sorry voor late reactie. Zie nu pas jou bericht. Ik ben benieuwd hoe het gaat met je. liefs
Grrrr... Zaterdag avond oud bloed.... Gisteren ongelooflijk ongesteld geworden. Balen als n stier. Morgen echo, en dan weer beginnen met spuiten.