Spannend hoor! Op hoeveel dpo zit je? En zelfmedelijden mag af en toe best hoor! Het volhouden, tja dat vraag ik mezelf ook wel eens af hoe ik dat doe...haha...hier worden de zwangerschappen ook behoorlijk onder mijn neus gewreven
Hmm Lastande, wanneer ga je weer testen? Ik heb op dit moment m'n schoonzus en vriendin die zwanger zijn, maar niet onder mijn neus gewreven, en allebei ook niet makkelijk. Verder geen vrienden die plots en meteen zwanger zijn, maar moet zeggen dat een deel van mij daar wel een beetje bang voor is. Thanks Sun, duidelijke uitleg. Ik moest vandaag weer terug. Helaas te weinig groei, maandag dus één ei van 8,5 gemiddeld, nu één ei van 11 gemiddeld. Dus ophogen naar 62,5. Woensdag terug. Tja, ik doe er niets aan, dus lekker geborreld vanmiddag. Kaasjes en wijntjes, mmmmm. We moeten ook genieten toch? Haha ja lekker vroeg hè? Bij het ontbijt even ZP checken. Ben een ochtendmens!
Haha trouwens, door de vertraging verwacht ik mijn NOD nu op/rond Valentijn, ipv een week ervoor. Vond ik wel weer grappig
@sunny, het is absoluut spannend. Zit nu op 13 DPO, vanochtend weer een erg vage test. Maar dit keer gewoon een action test, ipv de early test van de Kruidvat. Word ik ook niets wijzer, maar heb ondertussen wel wat goede hoop gekregen. Ontzettend pijnlijke borsten, pijnlijke onderrug en geen bloed, dus het is nog duimen, ik geloof het pas als ik een echt duidelijke test heb. Voor hetzelfde geld word ik overmorgen ongesteld... Ga nu pas maandag weer testen. Ja, bij mij wordt is 'iedereen' in no-time zwanger. En dan krijg je van de goed bedoelde adviezen: 'Ja, je wilt het te graag' 'of ik had een kennis en toen ze even niets deed was ze ineens zwanger' en dan zijn ze zelf nog zwanger ook :S.. maar goed, het hoort erbij . @Boogy: Spannend hoor, hoop dat de verhoging goed aanslaat! Met een beetje geluk mag je woensdag de pregnyl spuit zetten en zou een leuk valentijnscadeau zijn . Fijne avond allemaal!
Thanks Lastande! Ik duim ook voor jou! Klinkt in ieder geval veelbelovend! (En laat iedereen maar kletsen hoor. Das makkelijk gezegd als je niet elke dag moet spuiten en elke 3 dagen in het zh moet zijn. Dan piepen ze wel anders!)
Spannend Lastande, klinkt wel positief maar ik snap dat je nog voorzichtig bent.. Boogy, 14 februari dat moet geluk brengen En idd al die goed bedoelde adviezen als 'je moet het loslaten'. Nou die gebruiksaanwijzing heb ik nog niet gevonden en wordt ook wel erg lastig als je elke dag moet spuiten of in t zh moet zijn :x
De eerstvolgende die zegt dat je het los moet laten en dat het dan vanzelf wel komt, sla ik in zn gezicht super irritant. Zeg dan niets. Lastande, spannend! Heb je een foto? Kunnen we meespieken Boogy, jammer dat er vrijwel geen groei was! Hoop dat er woensdag meer te zien is. Sun, jij op het wachtbankje zie ik? Spannend! Mijn duimen draaien!
Dank je! Hoop oprecht dat jullie snel mogen volgen. Vind het nog wel heel raar.. Bijna 2 jaar bezig en dan ineens is het raak! God wat baal ik nu van al die weggegooide maanden Clomid denk echt dat dat gewoon niet mijn medicatie is geweest. Ook vreemd dat je dus het ziekenhuis belt en hardop uitspreekt dat je zwanger bent. Heel gek. Besef het soms echt nog totaal niet.
Nee nog niemand. Alleen hier op het forum en heb vrijdag het ziekenhuis gebeld. Verder wachten we eerst even op de echo, de 19e. Weet nog niet precies hoe we het gaan zeggen, maar m'n zus is kraamverzorgster, dus ik wil aan haar vragen als we een avondje bij hun zijn: "He, weet jij hoe we het moeten regelen als we jou als kraamverzorgster willen in oktober??" Dan zal het kwartje wel snel vallen denk ik
Elles! Wat leuk zeg, gaat ze vast waarderen . Ik kon me niet inhouden en heb vanochtend weer getest, maar die was echt heel erg negatief, dus helaas! Wij mogen dan rond valentijnsdag aan de slag
Ja is het ook wel. Maar ik ga liever op een goed termijn en iets langer wachten, dan een week eerder en dat ik me druk ga maken omdat er nog geen hartje te zien is. En.. Wij hebben dan weer "geluk" dat we in de mmm zitten, anders is je eerste echo pas met 10 weken
Boogy hopelijk groeien ze snel door! Lastande ik blijf voor je duimen! Elles pfff spannend maar erg leuk Sun ook spannend! duimpjes omhoog! Hier snelle update; De echo zaterdag was ok maar niet voldoende groei dus moest nog meer gaan stimuleren. Nu gonal 225 en Menopur 75. Maandag terug. Vandaag dus. Ziet er alweer iets beter uit dan zaterdag maar nog steeds niet voldoende. Ik moet woensdag dus weer terug. Ben nu wel een beetje erg moe van al dat heen en weer rijden. En gestress rondom de medicatie die steeds net aan is.. Normaal zijn 2 a 3 echo's voldoende zei de gyn en dan de punctie. Ik heb woensdag echter mijn 6e echoen maar spuiten pffff mijn buik is 1 grote blauwe plek aan het worden. De gyn vindt het nu ook spannend worden zei hij omdat de cetrotide niet te lang gespoten mag worden... het is dus nu alles of niks.. we houden hoop!
Wat spannend unicornbaby, wel groei is een goed teken maar nu ff sneller groeien eitjes! Hoeveel follikels waren er te zien? Ik snap dat je moe wordt van dat heen en weer gereis, t is voor een goed doel! En mocht het deze ronde niet lukken omdat je die medicatie niet te lang mag gebruiken, biedt het iig perspectief voor een volgende ronde. Liever niet natuurlijk! Ik duim voor je!
Daar heb je gelijk in Elles! Voel je je al anders? En jij Sun? Hoe voel jij je? Ga je ook testen of de ovitrelle al uit je lichaam is? Spannend Unicornbaby.. Morgen het verlossende antwoord. Ik moet morgen ook weer. Ik voel nog steeds geen drukkend gevoel dus ik weet niet of ik er wel iets gebeurt daarbinnen. Anders alsnog ophogen naar 75eh. Dat lijkt me toch apart Aangezien ik daar natuurlijk teveel reactie op geef.
Sun, wanneer kun jij testen?? Ga je tussendoor nog testen of hij wit is? Boogy, ik hoop dat je morgen een goede echo hebt. Ik had ook vaak dat ik vanalles voelde aan mijn eierstokken en dan was er niets gebeurd. Dus ik hoop dat het niets zegt, dat je nog niets voelt. Kwaaltjes vallen mee.. En anders omarm ik ze dankbaar 😉 - Ben wel heel moe en slaap heel onrustig. Droom ook heel heftig. - Mijn eetlust is echt weg. Heb alleen 's avonds echt honger, maar ochtend en middag zou ik zo over kunnen slaan. - Zeurderige kramp. Alsof je ongesteld gaat worden, naar dan wat minder heftig. - Misselijk met vlagen. Gelukkig nog niet zo erg dat ik moet overgeven. - En m'n borsten doen nog steeds zeer. Maar ik klaag niet hoor 😉 Over een uurtje komt Moeders voor Moeders. Apart hoor, dat je dus al die mensen moet bellen.... Huisarts-ziekenhuis-verloskundige-MvM..... Nooit gedacht dat ik dat zou doen 😊
Mijn test is nog aan het drogen. Zal hem straks even plaatsen. Wat bijzonder zeg 😊 Je krijg een wikkeldoek als cadeau dat je meedoet. Ik moest bijna huilen En ik mag meteen beginnen!