Hoi allemaal, Ik heb afgelopen vrijdag een terugplaatsing gehad van 1 mooie embryo na een IVF behandeling. Nu heb ik vannacht last van krampen gehad en had ik vanmorgen (dus 2 dagen na terugplaatsing) ineens rekbaar doorzichtig slijmverlies. Iemand hier ervaring mee of een idee wat het zou kunnen zijn? Pfff spannend man deze wachtweken liefs!
Door de hormoonmedicatie kun je sowieso meer last van slijmverlies hebben. Dat is heel normaal. Succes!
Als het goed is gebruik je nu utrogestan? Dit zorgt voor veel afscheiding en ook meer rekbaar slijm verlies.
Klopt, ik gebruik utrogestan. Het is allemaal nog nieuw voor me Maar top dat jullie gereageerd hebben, bedankt!
Ik heb ook afgelopen vrijdag een terugplaatsing gehad en vannacht erge buikkramp. Laten we hopen dat het een innesteling was
Oee dan lopen we gelijk. Spannende tijd he! Idd hopen dat t een innesteling was.. Maar lijkt me toch wat vroeg?
Dat zou inderdaad wel vroeg zijn, toen zat je toch nog maar 1,5 dag na de terugplaatsing? Een innesteling zou vanaf dag 3-5 plaats kunnen vinden.
Ligt er aan hoe oud het embryo was bij de terugplaatsing. Als dez 5 dagen oud was kan inderdaad de innesteling al op dag 2 na de terugplaatsing plaats vinden. Bij de meeste verse embryo tp zijn de embryo's 3 dagen oud. Ongeveer vanaf dag 3 a 4 na de terugplaatsing kan dan de innesteling plaats vinden. Maar kan ook later pas. Weet wel dat utrogestan erge buikkrampen kan veroorzaken