Hey meiden, Bij de 2e echo bleek ons kindje niet meer te leven, ik ben uiteindelijk met 13 weken 'bevallen' middels opwekkers. Heb daarna nog een week flink gebloed en de week daarop nam het bloeden af het duurde uit eindelijk toch 2 weken en op het laatst verloor ik nog een stuk vlees. Ik ben stom geweest om geen controle te laten uitvoeren. Vrijwel direct nadat ik niet meer bloedde kwam mijn eisprong nu 2 weken geleden. Vanaf dinsdag tot vanmorgen verloor ik amper bloed, inmiddels is het iets heftiger heb inmiddels ook krampen. De kleur van dit bloed ben ik niet gewend.. Wel had ik deze kleur tijdens de miskraam, het is wat donkerder dan normaal. Tot nu toe heb ik ook nog geen stolsels gehad, dit heb ik normaal wel tijdens een menstruatie. Ik ben benieuwd hoe bij jullie de menstruatie verliep, en zouden jullie nu nog een controle laten uitvoeren?
Mijn 1e menstruatie na de ma was meer dan drie weken. De gyn gaf ook aan dat dit kon. Ik heb wel voor de zekerheid een echo laten maken
Hier wat donkerder van klejr maar hoeveelheid gelijk aan de andere menstruaties. 5 weken na mijn mk weer ongesteld geworden
Hier de eerste dag ietsje meer bloed maar daarna gewoon zoals normaal. Als je echt twijfelt kun je altijd bellen.
Ik had 5 weken na mijn miskraam (10wk) mijn eerste menstruatie. Deze was heftiger dan normaal. Veel krampen (heb ik normaal niet) en veel meer bloedverlies met stolsels. De lichamelijke ongemakken waren eigenlijk tot daar aan toe. Vooral emotioneel vond ik het heel zwaar om weer te bloeden, ik was natuurlijk liever zwanger geweest... Sterkte!
Ik heb een MA gehad met 8 weken en 4 dagen. Voor deze zwangerschap had ik altijd een regelmatige menstruatiecyclus en geen heftige menstruaties. Ik wilde een spontane miskraam afwachten, maar dat liep helaas anders. Nadat ik het vruchtje was verloren, kwamen ze erachter dat ik nog restweefsel had. Cytotec gebruikt en uiteindelijk moest ik alsnog gecurreteerd worden. Na mijn curretage heb ik ook geen controle echo gehad. Achteraf had ik daar ook spijt van dat ik daar geen werk van heb gemaakt. Mijn eerste menstruatie na mijn curretage kwam binnen 4 weken, erg vlot dus. Het was een andere menstruatie dan ik gewend was, veel heftiger. Daarna had ik nog nauwelijks een menstruatie, maar wel veel pijn. Uiteindelijk ben ik met mijn klachten via de huisarts doorverwezen voor een echo. Deze echo was gelukkig goed en gaf me ook geruststelling. Dus als jij je er niet prettig bij voelt dat je geen echo meer hebt gehad, zou ik er toch achteraan gaan. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Ik weet wel dat je menstruatie na een miskraam een tijdje van slag kan zijn, dus wellicht dat je daarom een andere menstruatie hebt dan je zou verwachten.
Bedankt voor jullie reacties! Vrijwel direct nadat ik deze topic heb geplaatst werd het aardig heftig, maandag is het gestopt het duurde dus een weekje. Ben nu wel gerust dat ik schoon ben, anders was het denk ik allemaal wel anders verlopen. Wat fijn dat je gelijk weer zwanger was Roosje! Wij doen nog even rustig aan, met deze menstruatie had ik inderdaad ook nog erg veel moeite alles kwam weer boven. Verder kan ik het langzaam aan gelukkig wel een plaatsje geven, deze cyclus gaan wij geen condooms meer gebruiken maar we gaan er ook niet bewust mee bezig. Vanaf januari willen wij weer gaan proberen.
Dank je wel Moonlight! Maandag is mijn menstruatie gestopt, het heeft netjes een week geduurd. Maar nu bloed ik ineens weer, aardig veel en oud bloed. We hadden net besloten om er nu toch weer voor te gaan, gezien ik rond dinsdag mijn eisprong verwacht. Iemand hier ervaring mee?
Met een week of 7/8 een miskraam gehad bij mijn eerste zwangerschap. Direct mijn cyclus terug gekregen. Precies 4 weken later ongesteld geworden en daarna zwanger geraakt van mijn eerste zoon.