Baarmoeder onderzoek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyTwilight, 5 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyTwilight

LadyTwilight Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Hoi,

Ik heb een oproep gekregen voor het bevolkingsonderzoekz
    Nu ben ik bezig met zwanger worden en moet dinsdag voor het onderzoek een paar daagjes voor mijn NOD.
    Kan dit schadelijk zijn voor een eventueel vruchtje of niet?

2. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    nee, kan alleen als je zwanger bent de uitslag beïnvloeden. De nemen een uitstrijkje bij je baarmoedermond, ze gaan niet in je baarmoeder :)

3. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Oké dus stel ik ben wel zwanger dan kan dat de test alsnog beïnvloeden of niet in de vroege zwangerschap.

Thanks voor je snelle antwoord trouwens :)

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je zwanger bent, maak je bepaalde hormonen aan die de samenstelling van je cervixslijm kunnen beinvloeden. Daardoor is de uitslag van een uitstrijkje niet meer betrouwbaar. Je kunt het uitstrijkje dus het beste plannen tussen je menstruatie en je eisprong in.

Een uitstrijkje heeft geen gevolgen voor een zwangerschap, aangezien ze niet in je baarmoeder gaan en er ook nog geen vruchtje is.

5. LadyTwilight

25 aug 2010
    1.624
    0
    36
    zuid holland
    Heb net overleg gehad met doktersassistente en we gaan het inderdaad eerst afwachten mocht ik ongesteld worden dan voor mijn eisprong het uitstrijkje doen.

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Goed plan! Anders doe je het uitstrijkje voor niks, en je ligt er niet voor je plezier. ;)
    Succes en ik hoop natuurlijk voor je dat het uitstrijkje nog 1,5 jaar uitgesteld kan worden!

Deel Deze Pagina