ik geef je helemaal gelijk, alleen zou ik denk wel gewoon naar huis gaan en hem desnoods met ons kind alleen laten, als die slaap, maar voor de rest begrijp ik jehelemaal, ik herken het wel, ik heb dat ook weleens aan de stok hier dat er geen rekening word gehouden met wat ik wil als we op visite zijn of mensen hier komen, gelukkig gebeurd dat niet vaak, maar heb weleens mee gemaakt dat mijn zwager zomaar even langs kwam, dan zou je denken gezellig toch, maar dat is niet als je de hele dag een kleuter hebt wat vervelend is, en dan komt papa thuis van werk en zegt even doodleuk dat zijn broer en diens vriendin ongeveer een kwartier later ook even langs komen vervolg kleuter mag van papa ook wel even opblijven want oom en neefje zien er elkaar zo weinig nou ik heb me de hele avond gedragen in de zin van mee gedaan en het was ook gezellig, maar daarna heeft die het wel gehoord hoor, en meid daar is niks mis mee ik heb gister ochtend en middag een redelijk goed dag gehad, was goed gemutst en positief ingesteld, helaas in de begin van de avond veel last van de zwangerschapskwaaltjes en dat heeft mijn avond in elk geval geleidt, ik heb dus op bed gelegen met mijn tablet maar ben niet humeurig geweest en heb me lekker afzijdig gehouden terwijl vriend naar de voetbal keek in de woonkamer eigenlijk had ik de plan in de middag om ook mee te kijken naar de voetbal. niet omdat ik zo gek ben op voetbal ofzo maar gewoon samen iets leuks te doen maar helaas door die maagzuur lukte het niet
Een hele goede dag, te horen gekregen dat de financiering van onze nieuwe huis rond is En dat op vrijdag de 13e
Leuke gezellige dag. Lekker dagje vrij, tegen 4 uur ons meisje naar oma gebracht en met de trein richting eindhoven voor het concert van Guus meeuwis, voetbal gekeken, moe en voldaan weer naar huis
Was een super geslaagde dag, ons zoontje was gister jarig De visite kwam mooi verspreid over de dag, hij is grandioos verwend, het weer was zo mooi dat we konden barbecuen met een deel van de visite en daarna die prachtige wedstrijd gekeken om na te genieten bij de vuurkorf met een rose'tje. Was t maar elke dag zo'n feest!
Als ik in jou situatie zat had ik gewoon naar huis gegaan mét kind. Man blij kan hij voetbal kijken, jij blij want je kunt thuis doen wat je wilt. Ik had daar echt geen probleem van gemaakt.
Ik ook niet, want ik had geen probleem Want ik ging ongezellig op mijn telefoon zitten 'tijdverdrijven'. Het ging niet om die 'verloren' avond voor mij; het ging om wat daarna kwam; die opmerking. Dat ging bij mij even flink te ver. Toen kwam er een probleem. Maar op een enkeling na hebben de dames dat hier echt noooiiiiit
Mijn vrijdag de 13e was geweldig met de eerste wedstrijd van NL @ Joycey Haha ik vind je best naïef dat je dacht dat er geen voetbal gekeken zou worden. Heel Nederland keek toch gister voetbal, zelfs de 'voetbalhaters'? Ik vind voetbal vreselijk, maar een EK of WK geweldig, die sfeer
Erg! De eerste 2uren toch. Had iets fout gedaan op het werk, bijna een hele rek kapot gemaakt. Oke, het was maar 1 schroef die los sprong maar voor mijn gevoel een hele rek na de pauze en een red bull ging het beter En na het werk een goede dag gehad Oo nee dat was vandaag! Gisteren moest ik werken tot 22u. Toen naar de auto gespurt om snel naar huis te gaan voor de voetbal. Maakten ze 4 goals terwijl ik in de auto zat! Ik was aan het juichen en aan het vloeken tegelijk eenmaal thuis maakten ze geen goal meer. Die eerste goal maakten ze toen ik nog op het werk was zonder de voetbal op de radio
Well, he promised En vanavond begon hij weer... "Ik ga hem toch aanzetten, ook al heb ik gezegd dat.... " Terwijl hij eerst hoog en laag zwoor dat het hem 'echt' niet kon boeien. Hij kijkt niet eens, hij zit op fullscreen te gamen... Hij zegt letterlijk nu pas: oh kijk, het is ineens 2-1 voor eh, eh ehhhh, wie speelt er eigenlijk? Wie is CRC? Nou ja, misschien ben ik inderdaad naïef. Maar als ik zeg dat ik iets niet wil doen, dan kan heel Nederland het wel doen, maar ik doe het nog steeds niet. I'm kinda like that. Ik hoop wel dat Nederland wint hoor, daar niet van Moge dat duidelijk zijn!
Volledig offtopic; maar ik lees vaak hetzelfde geraas van je over je partner en je omgeving. Ligt het niet gewoon aan jou? Je komt zo onwijs negatief over. Je praat zo negatief over je partner, hij kan niks goeds doen en ik krijg het verstikkende gevoel dat alles moet gaan zoals jij dit voor ogen hebt. En zo niet moet dit ook iedereen horen en weten. Je komt heel mondig over en volgens mij heeft je partner niks tot weinig te zeggen waardoor hij doet zoals hij doet en dit weer als een rode lap op een stier bij je werkt. Ik kan er volledig naast zitten maar deze indruk wek je echt hier. Niet bepaald een positief beeld.
Tja, dat kan dat ik die indruk wek. Ik denk dat dat een kwestie is van schrijven of daadwerkelijk doen. Je interpreteert het vast anders, want ik herken mezelf er niet in. Overigens wel knap dat je 'vaak hetzelfde geraas' leest, want ik post toch best veel en ik raas niet continu over mijn omgeving en zeker niet alleen maar negatief Als je op mijn profiel klikt, kun je mijn posthistorie doornemen en dan vallen de positieve dingen je ongetwijfeld snel op. Het zijn de momenten dat ik niet positief ben, die bij heel veel mensen blijven hangen; althans, die indruk heb ik dan maar weer als ik dit soort comments lees. Alsof alles leuk, lief en aardig moet zijn, 100% van de tijd. Nou ja, leuk voor anderen als zij dat wel zo ervaren, maar zo is mijn leven niet en daar ga ik ook niks voor doen of laten omdat iemand daar wel iets van zou kunnen vinden. Soms hebben we hier onenigheid; vaak niet.
Ik beweer ook niet dat het continu is maar daar waar het over je partner gaat is het toch vrij regelmatig dat hij vooral veel dingen fout doet dan goed. Ik geef alleen aan hoe je op andere overkomt.
Nou, daar denk ik anders over Ik ga mijzelf er in ieder geval niet langer meer om verdedigen. Haters gonna hate
Ik heb er twee, maar heb ze al minstens 3 jaar niet meer gebruikt... Wat een luxe realiseer ik me ineens! On topic: mijn dag was perfect. Een langlopende bron van stress op mijn werk is opgelost nadat mijn vriend me had aangemoedigd e.e.a. aan te kaarten. Ik kan eindelijk weer lekker slapen... Daarnaast 3 kilo aardbeien omgezet in jam. We hebben een mega aardbeienoogst elke dag waar niet tegenaan te eten is, dus lekker jam gemaakt. Dan nog de voetbaluitslag... Vandaag was ook leuk: een 10 liter jerrycan Pouilly Fumé gescoord bij onze locale wijnboer. Die gaan we morgen samen met onze buren bottelen...