hallo, moet even mijn verhaal kwijt... gaat weer zo raar. ik heb een heerlijke dochter die na een periode van twee jaar proberen zwanger te worden nu tien maanden is. gestopt met condooms en dan zien we wel... helaas daar kwam de mex griep, en heb in verband met werk en kleine meid een prik gehaald... dus voorlopig weer veilig vrijen. drie weken geleden was ik ongi geweest en dat klopte redelijk met cyclus na de zwangerschap. een beetje bloed maar niet zoveel. nu heb ik woe dag prik gehaald en ja hoor gisteren weer bloeden... en vooral veel oud bloed. zegt manlief opeens.... je was toch niet zwanger he!!! ik vraag hoezo... opgezette borsten en je had die blik weer zegt ie'..... maar dat kan toch niet volgens mij. nu ging ik net naar het toilet en begin nu zelf ook te twijfelen erg grote stolsels, normaal heb ik dat nooit....ook krampt mijn buik meer dan normaal... maak ik mezelf nu gek omdat ik die prik gehad heb... en gewoon weer stommegraag zwanger wil zijn groetjes m038
moest het een mk zijn ligt het niet aan die prik dat weet ik wel zeker. ik heb contact gehad met de hoofdgyn van het universitair ziekenhuis in Antwerpen en die zegt dat het allemaal opgeblazen is. hij ziet er geen graten in zwanger te worden na de prik. die 8 weken zijn ook op niets gebasseerd. hij zei misschien een ongi ertussen laten maar ook dat was geen must.
het stelt me wel gerust dat het niets met die prik te maken kan hebben, misch morgen nog even test doen. maar kan je het nog zien als het wel mis gegaan is...ik ga er nog maar van uit dat het gewoon een tussentijdse bloeding is....heb dat nog nooit gehad, maar voor alles moet een eerste keer zijn toch groetjes
ik denk al je morgen een test doet en het moest een mk zijn dat je het nog wel kan zien aan je test. maar hopelijk is het gewoon maar een tussentijdse bloeding
N0u meid, ten eerste wens ik je heel veel sterkte ! En ik hoop dat het gewoon tussentijdse bloeding is ! Komt goed! Gr0etjes, Gonca..