hier op 2 september een miskraam gehad. Op 23 september ongesteld en dit heeft 2 weken aangehouden. En op 29 oktober savonds weer mijn normale menstruatie gehad. Wel wat lichter als normaal en sinds gistermorgen weg. dus heb ook geen idee wanneer mijn vruchtbare dagen weer zijn.
Oh leuke film hé heb ze donderdagavond ook gezien, heel content ! Lisanne, bedankt voor je reactie... en sterkte ! Hier nu eindelijk ook ongesteld, heb een weekje voor-verlies gehad... had ik vroeger ook, maar meestal rozig of bruinig en dus niet zo helder... maar vandaag zijn de krampen doorgebroken, dus ik beschouw vandaag als mijn 1e cyclus dag ! Lisanne, niet teveel rekenen voor vruchtbare dagen, heeft bij mij in augustus ook geholpen... minder piekeren en 't was gelukt! Ik hoop dat het voor jou ook snel terug raak mag zijn! Liefs!
1e menstruatie was exact 28 dagen na mijn vmk, dus was direct weer in het ritme. Het was wel veel minder dan normaal en ook korter. Na ca 2,5 dag was het al weer over. Ik wist dat ik niet zwanger kon zijn omdat we bewust die periode niet geklust hebben. Ik wilde een maand overslaan omdat ik 2x achter elkaar een vmk heb gehad. Deze week weer positief getest!!
Proficiat cd28 Ben blij voor je, zeker als ik je handtekening zie ! Ik wens je een goede zwangerschap toe. Mijn ongie is eindelijk doorgebroken, gisteren... met deftige krampen... oef en ook iets meer bloedverlies, lijkt me... Het weekje voor ongie heb ik ook lichtjes verlies gehad, maar als ik naar mijn kalender kijk, dan is dat precies normaal bij mij... alleen was het nu helderder dan voorheen rozig of bruin... Dus ik heb weer een cyclus, oef ! Veel succes en bedankt voor je reactie !!
Bij mij is het nu bijna weg. En ik heb 2 cyclussen gehad voordat ik zwanger werd, een van 35 en een 28 dagen. Nu zat er 33 dagen tussen. Heb de vorige keer ook niet geteld, ga ik nu ook niet doen, ik zie wel wanneer er weer een frummeltje in buik zit. Stiekem hoop ik gewoon de volgende maand