Ik ben benieuwd naar ervaringen. Klopt het dat wanneer de baby in de buik erg druk is het na de geboorte ook druk is en wanneer het rustig is een rustig kindje wordt? De kleine bij mij is erg actief in de buik en wij beide zijn van ons zelf niet heel erg druk, ben gewoon nieuwsgierig
Hier klopte het beide keren ook. Beide zeer actief in de buik (hartslagen van ca 190) en mijn hele buik bewoog altijd. Zoon heeft adhd.... dochter niet maar wel een flink kittig karakter wat soms behoorlijk tot uiting komt (lichamelijk).
Mijn zoontje was in de buik erg beweegelijk, en is hij nu nig. met name de eerste periode zat hij zichzelf soms echt in de weg qua lichamelijke onrust. Nu is het een heerlijk, levendige dreumes, maar zeker niet overdreven druk. Wel onderzoekend en ondernemend en altijd met iets bezig
Als baby klopt het ja. Onze eerste was heel druk in de buik. En als baby was ie heerlijk actief. Snel ook in de ontwikkelingen. Onze tweede was heeeel rustig in de buik. En ook als baby echt een engeltje. Gek op knuffelen. Dat laatste kan ie nog, maar hij kan inmiddels geen moment meer stilzitten terwijl de oudste juist heel rustig geworden is.
Ik had geen overdreven druk kindje in mijn buik en dat klopt nu ook nog wel. Maar wat vooral klopte was haar ritme. Dl heeft me toen ze nog in mijn buik zat nooit wakker gemaakt en sliep vanaf het begin al door tot 6 uur (na 3 weken tot 9) dus dat ritme klopte wel zeker bij haar.
hoera dan staat ons heel wat te wachten!!!! onze baby is echt een stuiterballetje en altijd heel enthousiast! hartje klopt ook als een bezetene hihihi
Zl was relatief rustig in mijn buik. Hij leek mijn ritme te volgen en heeft me s nachts nooit wakker gehouden. Eenmaal geboren pakte hij ons ritme ook goed op. Wel heeft hij maandenlang overdwars in mijn buik gelegen, met geen mogelijkheid een andere kant op te bewegen. Die koppigheid herken ik ook nu wel
Als ik dat zo lees dan staat ons ook heel wat te wachten haha. Onze kleine is een drukke baby en houdt me wakker snachts als ik wil slapen en met middagdutje
Mijn dochter was heel onrustig in de buik en ook daarbuiten. Zat zichzelf als baby behoorlijk in de weg, slecht slapen, veel huilen oa. Dit kindje is echt veel rustiger, ben benieuwd of hij/zij ook wat rustiger blijkt na de geboorte.
Zoon was druk in m'n buik, leek wel een volksverhuizing af en toe. Hij is nog steeds druk ook als baby was hij druk. Dochter was rustig in m'n buik & is nu ook een rustige en lieve baby. Hier klopt t wel.
Mijn zoontje was ook heel druk in de buik en ook druk buiten.. Deze is rustiger dus hopelijk klopt de theorie hahahaha
Bedankt voor jullie reacties Als ik het zo lees ben ik heel benieuwd of het gaat kloppen, mn buik gaat nu nog alle kanten op we zullen het moeten afwachten. Het klopt bij vele dus wel, spannend!!
DL was heel druk in mn buik en het eerste jaar als baby was ze heel rustig. Nu is het een mega drukke peuter met een ontiegelijk eigen wil! De tweede baby is nog veel drukker in mn buik, ik voel vanaf week 13 al elke dag meerdere keren veel drukte... Hoop niet dat deze straks nóg pittiger gaat worden dan DL!!
Hier klopte het wel. Een (over) actieve baby in de buik, toen hij geboren was ook erg druk, veel bewegen/maaien met armen en benen, waardoor hij onrustig sliep. Toen hij eenmaal kon rollen, tijgeren enz. constant in beweging. Inmiddels een dreumes van 16 maanden en nog steeds kan hij geen seconde stil zitten. Is altijd in beweging en zelfs in z'n slaap gaat hij nog regelmatig z'n hele bedje door.
Ik was vroeger ook heel druk in de buik, en was een hele rustig kind! Nu ben ik zwanger en de baby is erg druk, dus hopelijk straks ook een rustig kind Ps: Miekoe, we zijn op precies dezelfde datum uitgerekend!
Dl was ook rustig in me buik en ook daar buiten! Nu zwanger van een 2e hij is ook rustig dus hopelijk weer een rustige baby haha
Zoon 1 was heel Chill en na geboorte ook. Eten, drinken slapen en schijten was wat hij deed. Jankbuien nooit gehad. Deze meneer heeft een eigen wil. Als ik op mijn zij lig en hij ligt dan niet lekker gaat ie net zo lang trappen en draaien tot ik anders ga liggen. Dan heeft ie Zn zin en pit ie lekker door. Ga ik dan weer terugliggen, dan laat meneer wel weten wat hij daar van vind. En niet bepaald rustig haha. Zal.me benieuwen dus.
Mijn dochter was echt een stuiterbal in de buik en nu tja. .. 1.5 en nog nooit een middag slaapje gedaan haha. Door stikt van de energie nu een jongen op komst en die is wel stuk rustiger Dus ik heb goeie hoop