Hoi dames. Hebben jullie ook een voorgevoel qua geslacht gehad en klopte het?. Ik had bij mn eerste 2 zwangerschappen meteen het gevoel wat het zou worden. En had nog gelijk ook! Nu deze zwangerschap gevoel dat t een jongen wordt maar ook toch weer een meid lekker lastig haha Natuurlijk willen we op de eerste plaats dat het gezond is. Maar vindt het leuk om andere erover te horen Over precies een week weten we het geslacht Groetjes
Bij alle vier zei ik " ik weet het zeker " Ookal dacht bij iedereen bij mij juist elke keer het tegen over gestelde, mijn gevoel was altijd juist.
Oh toch dat er meer vrouwen toch zo'n gevoel hebben. Ik had beide eerste 2 echt een duidelijk gevoel en bij deze helemaal niet dat maakt het zo lastig haha
Zowel ik als mijn vriend hadden vanaf dag 1 het gevoel dat het een meid ging worden. Vlak voor de geslachtsbepalingsecho twijfelde ik nog ff. Maar de nacht voor de echo droomde ik over de echo en dat het toch echt een meid werd. En dat klopte dus ook.
Ik was ook heel erg zeker van men stuk maar het is toch anders uitgedraaid! en ik ben er even blij mee
Bij de eerste totaal geen idee! Dit bleek een meisje te zijn. Bij de tweede gelijk het gevoel dat het weer een meisje was. Later in de zwangerschap veranderde mijn gevoel nog wel eens maar mijn eerste gevoel leek te kloppen. Een meisje! Nu zwanger van de derde en meteen na de test wist ik het zeker. Dit is een jongen. Nu totaal geen twijfel. Ik denk wel eens: het kan ook een meisje zijn en dan gelijk denk ik nee dit is echt een jongen. 18 december weten we het....Voor mijn man zou ik het leuk vinden als het een jongen is. Ik zou een meisje erbij super vinden maar denk toch echt dat het een jongen is haha. We zijn natuurlijk uiteindelijk blij met elk geslacht!
Bij mijn dochter voelde ik het inderdaad juist! Nu denk ik weer een meid! Het zal over 7 weken blijken
Ik wist 100% zeker dat het een meisje was bij m'n eerste zwangerschap, en er zit een prachtig jongetje naast me. Nu weet ik weer zeker dat ik zwanger ben van een meisje dus ik verwacht dat ik over 6 maanden een mooie zoon krijg!
Bij de eerste had ik totaal geen idee, ik twijfelde constant. Nu weer zwanger, als alles goed gaat duurt t nog wel ff voor we het weten, maar ik heb nu meteen een heel sterk vermoeden dat het een jongen is. Ik ben benieuwd of dit klopt!
Ik was erg overtuigd dat mijn derde een jongen zou worden.. Helemaal fout!! Gisteren gehoord dat t n meisje is en ben nog steeds aan t idee aan het wennen. Verder erg blij natuurlijk en dat was bij een jongen net zo geweest! Bij de andere twee had ik echt geen idee!
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat als ik kinderen zou krijgen dat ik eerst een meisje zou krijgen en daarna een jongen. Ben nu zwanger van de 1e en het gevoel van een meisje blijft heel sterk aanwezig. We wachten het af.
Bij de 1e wist ik meteen een meisje ennhet klopte 2ee wist ik het niet..is ook een Meisje Nu meteen voorgevoel jongen maar das nog afwachten en het maakt ook niet zoveel uit eigenlijk :