flesvoeding Kruidvat

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missX, 21 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    hallo,
    sinds gisteren ben ik begonnen met het langszaam afbouwqen van mijn borstvoeding...ik mag nu mijn meisje om 4 uur een fles geven.
    De arts van het cb zei dat je iedere merk kunt nemen dus ik ben gewoon begonnen met het kruidvatmerk...heeft iemand hier goede of slechte ervaringen mee of is er een ander merk aan te raden? Mijn dochter heeftt geen allergieen of iets dergelijks maar geeft wel vaak wat voeding tereug (tenminste bij de borstvoeding geen idee of ze het ook bij fv doet)

2. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    zie het topic onder voeding daar staat heel wat over de kruitvatvoeding.

Teun heeft ook eerst bv gehad en daarna gelijk op fv nutrilon gegaan, wij hebben dus niets afgebouwt...hoefde niet zei het cb, ik heb ook geen problemen gehad... en sinds een week of 3 het kruidvat...hij heeft geen problemen
    suc6

3. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ja maar hoe dee je dat dan met je borsten..afkolven zeker? dat vind ik dus zo pijnlijk!

4. sim

sim Niet meer actief

nou ik moet wel degelijk afbouwen, mijn borsten worden anders overvol en knobbels en stuwing, ik zit nu ongeveer op smorgens en savonds de laatste alleen bv, misschien weet ik het zo nog een tijdje te rekken voor ik helemaal stop, het is ook wel even een fijn moment nog even zo samen met mijn beebje. ik ben trouwens op de friso comfort gegaan ivm krampjes en moeizame ontlasting, met bv heb je altijd wel zachte poep, maar dit bevalt goed en is niet veel duurder dan kruitvat, scheelt een keer een euro als je het omrekend..

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    nee afkolven heb ik ook niet meer gedaan, ik masserde wel smorgens onder de douch me borsten, gelijk controle! en heb na 2 dgn 1 dag gehad met stuwing en heb wel gelijk een sportbh aangedaan en die heb ik 3 wkn aangehad en ben toen naar me "normale" bh's gegaan....

6. PetraK

PetraK Fanatiek lid

19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook Kruidvat gebruikt.

Prima voeding Danischa is er groot mee geworden :)

Inmiddels zit ze al aan de grote mensen melk, en ook dit gaat goed.

7. cindypascal

cindypascal Actief lid

26 sep 2005
    301
    0
    0
    bergen op zoom
    waar is kruitvat voeding mee te vergelijken?
    rowin krijgt nu friso omdat hij op nutrilon niet goed reageerde.

groetjes cindy

8. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ewout heeft borstvoeding gekregen tot hij 7 maanden was. En vanaf dat moment heeft hij altijd Kruitvat fles voeding gekregen, en hij doet het er goed mee! :D

Deel Deze Pagina