Was jullie conditie ook zo slecht na de bevalling? Zoja, hoe lang heeft dat geduurt? Ik ben blij dat ik net het einde van de straat haal, dan ben ik al bek en bek af... Ik probeer om de dag even een klein stukje te lopen, maar ik heb echt geen conditie meer... Mn buurvrouw van 83 is met haar rollator nog sneller als ik
Zeker de eerste 2 weken was het niets.. Maar logisch na die topprestatie die je lichaam heeft volbracht! Tel daarbij op de eerste drukke dagen en nachten vol nieuwe indrukken en bijv. borstvoeding om de zoveel uur en tada! Na die paar eerste weken werd het al snel weer wat normaler (al had ik na de 2e zwangerschap bekkenklachten, dus ging het met z'n ups en downs).
ik heb nooit conditie gehad Maar de eerste paar weken ben je snel bekaf en zweten inderdaad. geen idee hoe lang!
na een week of 2/3 was ik wat meer mens. Daarvoor had ik zweetaanvallen, was traplopen me al te veel en toen ik te duizelen als ik maar tien stappen liep. Is normaal zeggen ze....Wat moeten we toch allemaal doorstaan he. Komt goed!
Ja, gaat vanzelf weer beter hoor. Iedere dag een stukje lopen is heel goed en dan merk je dat het iedere dag een klein beetje vooruit gaat. Bij mij duurde dat ook een aantal weken.
Ik zie dat je ruim een week gelegen bent bevallen, ja dan moet je ook nog niet zoveel van jezelf verwachten hoor. Weet niet of je een normale bevalling hebt gehad? Ik was na mijn keizersnee sowieso een paar weken aan m'n bed gekluisterd en geloof mij, het duurt wel ff voordat je weer wat conditie hebt hoor... Maar meid, maak je niet druk! Het is nog vroeg!
ik ben nu ruim 5 weken verder en kan nu pas zeggen dat ik me iets beter ga voelen.... geen sterretjes ineen keer meer voor mijn ogen en iets minder snel moe.....