Ik wil ook zo graag een beetje inzicht in mijn cyclus krijgen. Ik ben in januari gestopt met de pil. Eerste cyclus was 32.
@ ukkepukkie Ik heb idd een test gedaan. Helaas negatief. Mn cyclus zal deze maand waarschijnlijk dus langer zijn.
Ben nu 2x ongesteld geworden precies na 26 dagen, het vreemde... is dat toen ik nog aan de pil zat ik pas 5 dagen na mn laatste pil ongesteld werd dus dat was ook 26 dagen.. (alleen heb je dan nat. geen ei, maar tis toch wel apart
mijn cyclus is tot nu toe elke keer 29 dagen. dus dat is wel positief. nu hopen dat de rest ook mee zit
Mijn cyclus heeft een beetje lang gewacht om op gang te komen (zie onderschrift). Nu is het redelijk regelmatig maar wel lang.
Dan heb je idd niet veel te klagen nee.. Mijn 1ste was 34. Ben nu ook gewoon weer uit gegaan van 34. Vind het wel prima, mag niet klagen. Als je ziet hoelang het bij andere is... Pff!
@ ukkepukkie Vanochtend een test gedaan van clearblue digital: zwanger!! Mijn cyclus was deze maand weer precies 33 dagen kwam ik vandaag achter. Had vorige maand de eerste dag vergeten te tellen. Ik had op de dag dat mijn eisprong was volgens de cijfertjes wat bruin bloed verlies. Dus zeer waarschijnlijk was hij ook precies die dag. Hebben meer mensen hier ervaring mee? Succes allemaal!
Na het stoppen met de pil was het dramatisch; kortste cyclus 30, langste meer dan 90 dagen. Na 15 mnd zwanger. Na de bevalling duurde het 10 maanden voor ik weer ongesteld werd. Ik ben 3x regelmatig ongesteld geweest en was toen weer zwanger. Inmiddels al weer 10 maand na de bevalling en nog niet ongesteld geweest.
Die van mij was echt een rommeltje, ben blij dat ik dat gehad heb. Ik werd na de pil wel ongi, toen 3 maanden niet meer, en dat was heel erg naar. Erge buikpijn gehad enz, en meerdere keren naar de ha voor bloedprikken en zelfs een vaginale echo. Toen kwam eindelijk de ongesteldheid, en die kwam na 3 weken al weer, nu is het redelijk rond de 30 dagen.
1e cyclus na het stoppen met de pil was bij mij 37 dagen. Ben benieuwd wat de volgende ronde gaat brengen..