Hoe was jullie dag vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door Porsche, 7 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porsche

Porsche Niet meer actief

De titel zegt het al :)

Ik ben nieuwsgierig 😃

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    relaxt en de jouwe?

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Na een aantal mindere dagen hadden we vandaag een overheerlijke rustige gezellige dag

4. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

13 mei 2010
    2.802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Druk!
    Vriendinnetje van oudste dochter was hier spelen, stond om 10 uur vanmorgen voor de deur en is nog blijven eten ook! Werd om 18.45 opgehaald:D
    Lang en druk dus maar zooo leuk voor mijn dochter..

5. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier heeft het de hele de geregend en had besloten om een Chili dag in te lassen dus lekker in de jogging broek :)

6. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    heerlijk! hier vanwege korte baarmoedermond verplicht bedrust dus alleen maar liggen liggen liggen..word je wel duf van :) ken alle webshops van buiten haha

vanmiddag wel even klein boodschapje gedaan,effe lucht snuiven en wat mensen kijken

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Gezellig! En druk! Alleen een beetje jammer dat de geplande picknick letterlijk in het water is gevallen.

8. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Goed..

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Eerste dag na de vakantie dus flinke opstartproblemen ;)
    Lig al een aantal uur in bed. Morgen proberen we het opnieuw.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.018
    548
    113
    best. ondanks dat we heel de dag binnen zaten door de regen.

11. mama van ruben

mama van ruben Fanatiek lid

2 aug 2010
    1.094
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker, eerste dag weer thuis na vakantie. Oudste zat groot deel bij buurjongen en jongste wilde gelijk weer naar 'MIJN' kdv :D.

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Verschrikkelijk!

Nadat mijn moeder mij gister heel de avond had gestalkt en mijn halfzus had gebeld met lelijke dingen/dreigementen en overige leugens - mijn halfzus mij kort daarna vertelde dat ze over anderhalve week weer opnieuw chemo moest - een vriendin tegen mij aan praatte over iets dat voor haar belangrijk was en visite waar ik in eerste instantie niet zo'n zin in had (maar uiteindelijk wel leuk bleek) kwam ik vanochtend voor de controle in het ziekenhuis en kreeg ik ruzie met de arts-in-opleiding.

Hij deed voor mijn gevoel verkeerd onderzoek, baseerde een verkeerde conclusie op dat foutieve onderzoek, wilde niet naar mij luisteren en het heeft héél de dag geduurd, voordat hij zijn 'fout' toe heeft willen geven. Tegen de tijd dat het was rechtgetrokken was het al half zes geweest en was ik helemaal gesloopt door alle telefoontjes.

Oh, en mijn douchemuur/douchetegels staan scheef naar voren, en ik ben bang dat er een hoop gedoe van gaat komen en dat er mogelijk sprake is van een lek ;) En toen kwam VL thuis en vroeg wat we aten; waarop ik al vermoeid zei: PIZZA, wetende dat ik soms uren in de keuken kan staan en hij dan zegt dattie pizza ook wel prima vind - en natuurlijk was pizza vandaag niet prima, maar had hij liever een uitgebreid gekookte maaltijd op tafel staan.

En zijn managers op zijn werk worden onrustig omdat ik MOET bevallen, want volgende week en de week erop hebben ze eigenlijk geen tijd in het bedrijf om hem 2 dagen te missen. Plus dat hij dagelijks 100 vragen krijgt van mensen of ik de baby er al uitgeknald heb.

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Heerlijk, we zijn op vakantie ;) dus eerst rustig opgestaan terwijl de dames van 3en 5 zaten te keten inhun tentje. Daarna de bestelde broodjes opgehaald en opgepeuzeld. De kids hebben nog ochtendgymnastiek gedaan en geknutseld en daarna een stadje bezocht en lekker gelunched bij een bakkertje. Nog een oud collega tegengekomen. Daarna grotten bezocht. Uit eten geweest en naar een ijssalon voor het toetje ( after eight coupe mjum) daarna op de camping met bal gespeeld met kids en nu zo naar bed. Morgen naar huis. Voel me nu alleen beetje trillerig, niet zo fit... Nou ja, lekker slapen dan maar... ;)

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Gezellig! :D

Ben bij Saja op de koffie geweest met Beer!
    Was echt leuk!

15. Shopaholicnl

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    lieve meid, adem eens dieeeeeeeeep in en dieeeeeeeep uit...dan pak je een perenijssie en probeer je effe rutig adem te halen...goody! miste je trouwens al hier vandaag haha

16. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Pffffffff.. Laten we het erop houden dat ik blij ben dat deze dag bijna voorbij is. :)

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Lieve schat,

Ik ben al ruim 5 uur aan het chillen en diep in/uitademen en mezelf te worden ;) Wil niet zeggen dat ik altijd maar een goede dag heb ofzo. Het kan niet altijd mee zitten en soms komt alle narigheid gewoon in een stroom allemaal achter elkaar ;) Perenijsje, sultana, danoontje... I'm good!

18. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Mijn dag was heavy.. Kinderen die niet naar buiten konden. Misschien half uurtje.. Niets voor mij, bah!!

19. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Druk...

Eerst met 2 kids de stad in om verjaardagspullen te kopen. Volgende week een groot feest omdat ze allebei jarig zijn.

Daarna nog de laatste hand gelegd aan de uitnodigingen. Huilbaby de hele dag omdat meneer iets had gegeten waar koemelk in zat (bedankt familie)...

ML & kids te eten gegeven, huis opgeruimd, gespeeld en gedanst met mijn kindjes.

En net even snel een paar dingen voor het werk gedaan, ML zijn pak gestreken, hij moet morgen vroeg werken.

En nu stop ik ermee!!! ;) Ik ga even tv kijken en dan lekker naar bed. Morgen weer een drukke dag met suikerfeest en een bezoekje aan de internist ('s middags).

20. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Vandaag een vrije dag gehad.
    Dochter sliep uit tot 8.45uur, dus ik ook. Lekker hoor.
    Daarna douchen en aankleden en ontbijten.
    En toen rond 10.00uur begon het te regenen, voor de rest van de dag, dus we hebben ons zelf binnen maar vermaakt.
    Lekker samen kleurplaten in zitten kleuren.
    Toen was het alweer tijd voor het middageten.
    Na het middageten hebben we een tentje van dekens en wasknijpers gebouwt en daar is mijn dochter wel even zoet mee geweest.
    Dus kon ik in de tussentijd lekker even wat in huis doen.
    Daarna een filmpje gekeken en de hond uit gelaten.
    En toen werd om te koken.
    Na het avondeten hebben we een cake gebakken en nog even boodschappen gedaan en toen onze dochter op bed lag, zijn we lekker op de bank geploft.

Morgen maar een actievere dag in huis, stoffen, stofzuigen, dweilen, wassen en strijken etc etc.

Deel Deze Pagina