Hoi, afgelopen week mijn eerste echo gehad, maar was ook erg nieuwschierig geworden naar de andere dames die hier zwanger zijn hoe groot was jullie kleintje op de eerste echo? en hoe veel hartslagen ? + hoeveel weken ben je en hebben ze berekend? grootte: 12.5mm hartslag: 140bpm ik was 1dag verder dan ik had geteld. (7wk.5gdn)
Ik heb mijn eerste echo gehad bij 9w5d, de termijn klopte ook precies. Kleintje was toen 2.85cm. Hartje hebben we wel zien kloppen, maar niet de hartslag geteld.
Bij de eerste echo dacht ik 10 weken en 2 dagen te zijn maar ik bleek ongeveer 9 weken te zijn omdat het kleintje nog maar 1,9 mm was. Hart frequentie weet ik niet, hebben ze niet genoemd bij mij. mijn 2de echo was een spoed, toen was het 3,5 cm en dus 10 weken en 2 dagen en het hartje klopte nog steeds, alles leek goed, bewoog goed. alleen zagen wij zelf dat de hartslag minder snel was, verloskundige zei daar niks van. een week later kwam ik terug voor de definitieve termijnecho, daar bleek dat het niet goed zat, het hartje klopte niet meer een enorme klap! Later bleek dat het ook was blijven steken op 3,5 cm en niet verder gegroeid is en dus na die spoedecho is overleden, was ons gevoel dus zo juist, maar ik wou er niet aan toegeven. Nu intens verdrietig
(Vandaag) 6 weken + 6 dagen: - 9.19mm - duidelijke hartactiviteit, maar hartslagfrequentie niet bekend
ik had mn 1e echo met 8+1 weken.. de kleine was toen 1,6 cm hoeveel t hartje klopte weet ik niet meer maar hij klopte dus daar was ik allang blij om !
ik heb vorige week me eerste ego gehad .ik dacht dat ik 10 weke en 3 dagen was maar was 11 weken en 2 dagen.snapte er niks van. alles zat er op en er aan hardtje klopte goed.
Bij mijn eerste had ik de eerste echo met 13 weken, ukje was toen ca 7 cm en het 'berekende' termijn 12+ 6 wkn, dus dat klopte helemaal. Ik weet nog hoe verbaasd ik was dat het al echt op en top een mensje was, dat wild heen en weer sprong zonder dat ik het kon voelen. Bij mijn tweede eerste echo met 10 wkn, ik weet niet meer precies hoe groot ukje was. Ik vond het een beetje teleurstellend omdat het zo vormeloos leek na die echo van mijn eerste . De termijn was echter 9 wkn, dus ik ben een week terug gezet. Achteraf gezien ook redelijk logisch, want het had lang geduurd voordat mijn zw-test positief werd.
eerste echo 8+5 gehad. 2,6 cm Ze heeft mij de hartslag niet laten luisteren omdat het nog veel te klein was en te vroeg was!?!?! Heb het wel zien kloppen Was binnen 10 minuten weer buiten. Heb maar 1 minuutje de baby kunnen zien! #$^@#$^$^ Stomme vrouw!