Ons eerste kindje is nog onderweg , maar ik ben heel erg benieuwd hoe de eerste vakantie met een kindje erbij wordt ervaren, en waar jullie dan naartoe gingen en hoe oud het kindje was....En over wat er misschien tegenviel..? Ik vind het nu eenmaal leuk om er alvast over te fantaseren hoe dat straks zal zijn als ons kindje er is.. en misschien om leuke ideeen op te doen wat je kunt doen met een klein kindje Ik ben heel nieuwschierig naar jullie verhalen.
Toen Steven 6 maanden was gingen we naar Texel naar een hotel. De 1e nacht heeft hij gehuild, maar daarna ging het prima, in het campingbedje naast m'n bed. We gingen in Januari omdat we die vorige zomer niet op vakantie waren geweest omdat ik was bevallen, en we wouden toch er even tussen uit. Was leuk, beetje winderig en rustig maar wel leuk hoor. Goed bevallen!
Wij zijn toen onze dochter 9 mnd was met de auto naar Italie gegaan. Daar hadden we een stacaravan gehuurd. HEt ging super! Leuke uitstapjes gemaakt en de reis ging ook voorspoedig.
Toen Teun 4 mnd was zijn we met beide opa's en oma's naar het Vennebos geweest ( park van Landal) was heel gezellig en Teun paste zich ook goed aan. hebben wel om Teun heen geleefd hoor...Toch wel zijn schema wat aangehouden maar dat was geen probleem voor iedereen...hij sliep en wij deden een spelletje....... en soms wat makkelijker denken dan thuis......
Wij gingen een midweek naar CenterParcs toen Bram 2 maanden was. We hebben het heel erg relaxed gedaan, supermakkelijk dat Bram toen nog in de bak van de kinderwagen paste, we namen hem gewoon mee en hij sliep overal lekker in zijn wagen. We zijn uit eten geweest, we hebben gevaren op een kotter en we zijn ook een keer gaan zwemmen (vond Bram helemaal niks, die herrie in het zwembad). Verder veel gewandeld en geslenterd in leuke plaatsjes. Over 6 weken gaan we naar de sneeuw met hem, ik ben benieuwd hoe dat zal gaan