Oké meiden ik begin inmiddels redelijk op te raken!! Ik heb een zoontje van 5 en ben bijna 35 weken zwanger. Slapen is een DRAMA op het moment!! Ik kan wel in slaap vallen, geen probleem zelfs zo kapot ben ik, maar na een uurtje/anderhalf begint het! Ik word wakker en ik blíjf wakker worden! Inmiddels ben ik al 5 keer wakker geweest en zit ik van doffe ellende op de bank! Om 07:00 gaat de wekker en ik kan gewoon, ondanks dat ik écht kapot ben, niet slapen! Nu ben ik op zoek gegaan naar iets homeopatisch om te kunnen slapen, maar alles wat ik tegenkom wordt afgeraden voor zwangere vrouwen! Weet er iemand ook maar IETS wat ik kan doen??? Ik kan niet meer
Hier nog 1 grrrr Overdag slaap ik al niet want dan is t snachts helemaal niks Nu lag ik er voor 22u in...ook niet echt handig blijkbaar
Hier hetzelfde probleem, ik word gek van die slapeloze nachten... Ik kan je dus niet echt helpen... Overdag kan ik wel redelijk slapen. Maar goed, als ik dat doe slaap ik 's nachts dus haast niet... Tja, dat zijn de laatste loodjes he...
Zijn dus niet de enige! Lig nu bijna uur wakker Misschien dat ik ff onder warme douche ga dat ik btje rozig wordt want ben xo onrustig!
Ja en wat ook zo irritant is, val je na een paar uur eindelijk weer in slaap, slaap je net een uurtje, is het weer tijd om op te staan... Pfff Nu ook, mijn wekker staat om kwart voor 7 en ik lig de uren gewoon af te tellen... Durf ook niet teveel te doen anders worden man en dochter wakker...
Ja precies en dat laatste uurtje dat je slaapt en op moet staan breekt je...want dan kan je ineens wel slapen...pffff wordt weer een lange dag....ik heb alweer honger ook
Ik zit al beneden, was ook zo onrustig, lag maar te draaien (wat niet gaat). Ik was ook helemaal niet moe toen we naar bed gingen.
Ik hoop elke keer op de gouden tip bij dit soort topics...maar helaas! Hier ook al vanaf twee uur wakker en dat is geen uitzondering. Meestal val ik rond zeven uur weer in slaap en mijn vriend heeft de wekker staan om half acht en word ik dus weer wakker. Gelukkig ben ik met verlof en hoef ik niet echt te 'presteren' overdag, dat maakt dat ik er wel redelijk relax in sta. S nachts lees ik gewoon lekker een boekje, lees op fora en kijk slechte programmas op tv. Ik hou me nog steeds aanbevolen voor de gouden tip!
Hier ook weer wakker. Vannacht al 2x eerder wakker en toch nog in slaap kunnen vallen. Nu gaat het niet meer lukken.
Ik ben nog niet zo ver als jullie maar, ik ben om half 1 gaan slapen en zit vanaf kwart over 3 dus weer onder op de bank. Dit is dus al 2 weken zo.
Hier ook.. Nu voor het eerst pas wakker om half 6. Maar lig eigenlijk elke nacht wel een paar uur wakker. Heel vervelend.
Ik sluit me bij jullie aan ik heb van 2 tot 5 geslapen, en ben nu klaarwakker. Dit gaat echt al maanden zo... ik ben er ook al voor naar de ha geweest maar die wilden niks geven ivm zwangerschap. Ik lees dus lekker mee in afwachting van de gouden tip al zou het 1 weekje zijn dat ik eens goed slaap dan ben ik al blij.
Volgens mijn verloskundige mag een tabletje melatonine best. Je hebt ook tabletjes met langzame afgifte voor doorslapen...
Hoi ik heb er ook last van maar niet zo midden in de nacht als jullie , heel vervelend! Bij mij helpt het dan ook om pure kamille thee te drinken en /of rooibos thee. Een warme douche voor het slapen gaan met iets van lavendel succes allemaal Gr
Heeeeeeeeeeeel herkenbaar helaas! Kan me geen goede nacht meer herinneren. Laatste loodjes inderdaad Hopelijk hier snel mn lichaam terug! Succes meiden! Xxx Joyce
Nou dit was toch wel de ergste tot nu toe! Wakker worden en plassen etc vind ik echt niet erg maar urenlang wakker liggen?
Lastig he, ik heb nu vakantie maar lig de laatste dagen wakker van 1 tot ongeveer 4 uur (vaak heb ik dan ook trek) gelukkig slaapt mijn dochtertje door nu tot 9 uur ofzo. Maar vanaf maandag weer werken en ik draai diensten die om half 8 beginnen! Hopelijk lukt het me dan weer om wat te slapen anders word het heel zwaar. Ik weet niets homeopatisch sorry