Hoe was jullie hoofdpijn in het begin van de zwangerschap?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door onzewonders, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hallo meiden,

Gisterochtend geheel tegen verwachting positief getest. Het is dat ik moest testen omdat ik met Utrogestan begonnen ben en ik na 10 dagen moest testen van de gyn. Anders had ik het nooit gedaan... Ik zat namelijk met smart te wachten op mijn menstruatie omdat ik dacht de deze ronde verloren was door alle spanningen van de afgelopen miskraam!
    En wat sta je dan raar te kijken als je een dikke streep ziet staan!:$

Maar natuurlijk zijn we super verrast en hartstikke blij, alleen durven we het nog niet echt te geloven... Als we de (voor ons) magische grens van 7 weken voorbij zijn, dan kunnen we denk ik blijer zijn...

Maar goed, nu mijn vraag:
    Sinds vorig weekend klap ik van de hoofdpijn. Het begon lichtjes, maar het is nu soms niet meer te houden. Ik dacht dat het door de hooikoorts kwam, maar nu twijfel ik of het iets te maken kan hebben met de zwangerschap.

Kunnen jullie mij de hoofdpijn beschrijven die je voelt aan het begin van de zwangerschap?

Hoop van jullie te horen!

Liefs!

2. Chaii

Chaii Niet meer actief

Toen ik rond de 4-5 weken zwanger was heb ik ook zoeen hoofdpijn gehad. Niks hielp ertegen en hoe ik het zou beschrijven, zeker alles overheersend, extreem, een steek die zeker uren aan hield. Ik kon ook bijna niks doen ik werd zelfs wakker van de pijn snachts. Heeel erg heftig dus!
    Ik ben blij dat het na 2 weekjes over was.

Beterschap.

3. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb juist geen hoofdpijn gehad sinds ik zwanger ben... Daarvoor had ik vaak vervelende hoofdpijn wat zich op een plek concentreerde. Heb er tot vandaag de dag geen last meer van gehad...
    Ik heb daarentegen wel mijn handen vol aan die ochtendmisselijkheid, dus ik 'bof' niet helemaal.

Gefeliciteerd trouwens! Wat heerlijk om weer een positieve test in handen te hebben.
    Is misschien een 'stomme' vraag, maar in welke zin in de grens van 7 weken magisch? Heeft dat iets met de Utrogestan te maken of iets? :)

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb het trouwens bij mijn eerste niet gehad.

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Is helemaal geen stomme vraag!! We zijn al 2 keer eerder zwanger geweest, maar het ging mis voor de 7 weken. Dus dat is voor ons de magische grens!:D

6. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hoever ben je nu?
    De dagen duren lang he in het begin, ik duim voor jullie.

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik denk dat ik nu 3-4 ben. Heel pril dus nog...
    Twijfel over de dag van mijn eisprong ( misschien 1 dag eerder geweest), dus zeker kan ik het niet zeggen.

Dank je wel voor het duimen!!

8. tulip

tulip Niet meer actief

hier ook bij mn dochter en nu weer, een zeurende hoofdpijn alsof je te veel aan je hoofd hebt.

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Inderdaad, dat is misschien wel een goede omschrijving!

10. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik de eerste weken hoofdpijn en nu herken ik de pijn eigenlijk meteen, helaas!
    De pijn zit meer boven op mijn hoofd en echt erin zeg maar (in het midden) als je begrijpt wat ik bedoel.
    Soms zo erg dat ik dus echt pc neem, vanmorgen in bed werd ik er gewoon wakker van.......

11. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik voel dit dus ook!

Ben wel heel blij te lezen dat er meer zijn die het zo erg voelen als ik dat doe. Maakte me al weer een beetje ongerust... Erg he!;)

12. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik kreeg een week na de terugplaatsing (dus een week voor nod) hevige migraine. Het heeft een week geduurd. Normaal kreeg ik rond die periode ook migraine, maar dan duurde het 'maar' 3 dagen, nu was het dus veel heviger. Sindsdien nog 2 migraineaanvallen gehad.
    Het ligt aan je hormoonhuishouding, die is heel anders dan anders. Wel balen he, maar je mag paracetamol nemen hoor, verzacht het misschien iets.

13. mamaSylvia1975

mamaSylvia1975 Fanatiek lid

25 apr 2012
    1.106
    0
    0
    huismama
    ergens in overijssel
    Je moet je geen zorgen maken hoor, hoort er gewoon een beetje bij....... gaat straks vanzelf weer weg!
    En je mag een paracetamolletje nemen, doe ik ook om de pijn iets dragelijker te maken.

14. nena88

nena88 Bekend lid

12 nov 2011
    679
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had heel heftige hoofdpijnen kan ik me herinneren... ging over rond ene week of 6 denk ik.. kwam dan weer terug.. maar alles ging over vanaf week 12 misselijkheid enzo. zelfs als je denkt dat het blijft duren.. t gaat echt wel weg...

Deel Deze Pagina