Zwanger maar nog niet echt symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door blanquita, 24 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Eergister ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben (voor de 1e keer).
    T is nog erg pril (4-5wkn) maar we zijn erg blij:D

Nu vroeg ik me af of er meer mensen zijn die zwanger waren en niet echt symptomen hadden, ik heb eigenlijk nog nergens last van. Wel af en toe duizelig en s'ochtends wordt ik wakker met een extreem honger gevoel maar verder nog geen "klachten".

K hoor graag jullie ervaringen. :)

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hey meid

Gefeliciteerd!
    Kdenk dat het normaal is hoor, k had ook geen klachten en daardoor pas met 8 weken weer getest na een negatieve test na NOD... :D
    Denk dat de klachten zo rond week 6 wel zullen beginnen ;)

Bij mij is het inmiddels weer afgezwakt... dus alles kan :D

Voorspoedige zwangerschap gewenst in ieder geval!

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Ik heb de hele zwangerschap nergens last van gehad :)

4. Naatje

Naatje Bekend lid

22 jun 2011
    618
    0
    0
    Provincie Noord-Brabant
    Gefeliciteerd! Ik heb afgelopen zondag positief getest (ook van ons eerste) en kan ook niet zeggen dat ik kwaaltjes heb. Alleen in de periode tussen eisprong en positieve test wat vaker last gehad van een opgeblazen gevoel en vermoeidheid, maar nu valt dat erg mee.. Hoop idd ook dat ik er niet al té veel last van krijg al hoort dat natuurlijk wel vaak bij een zwangerschap :)

5. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meis,

Dank je wel voor je reactie, voel me daardoor wel opgelucht. Geen symptomen kan dus toch.
    Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! Is t van je eerste?

6. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig! K ben blij je berichtje te lezen. Dank je wel!

7. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meid,

Jij ook gefeliciteerd! Volgens mij zijn we ongeveer even lang zwanger:D
    Bij mij is het tot nu toe hetzelfde als bij jou. Laten we maar zo denken, elke ochtend kotsmisselijk zijn is ook niet fijn, dan maar liever zo toch:)
    Geniet ervan!!

8. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Hee Blanquita!
    Het is ook ons eerste kindje dus stiekem ben k af en toe ook wel onzeker als ik niks raars voel... maar dan lees ik weer dat het normaal is en heb al 1 goede echo gehad dus probeer ik mezelf moed in te praten ;)
    Soms moeilijk, maar we moeten van het beste uitgaan!!
    Hoop dat het jou ook lukt!

9. Naamgebruiker

Naamgebruiker Actief lid

3 jul 2009
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Bij mijn dochtertje had ik ook pas na enkele weken 'symptomen' vvoornamelijk vermoeidheid verder niks, maar in begin helemaal niks. Dus ja het kan ;)

10. maffedoo

maffedoo Actief lid

6 dec 2011
    301
    0
    16
    ergens
    Ten eerste gefeliciteerd.

Ik heb tot op de dag van vandaag ook nergens last van.
    Begin nu alleen last van de rug te krijgen maar verder helemaal niets.
    Dus lekker genieten van de zwangerschap

11. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    @naamgebruiker en @maffedoo,

Bedankt voor jullie reacties! Vind het fijn om te lezen dat je dus ook zwanger kan zijn zonder echt symptomen te hebben. Stelt me wat meer gerust. K moet nog een paar weekjes voordat ik de eerste echo krijg dus tot die tijd geduld hebben:)

Ik ben wel sinds gister regelmatig duizelig. Moest vandaag naar de huisarts en mn bloeddruk is wel aan de lage kant (wat ik al dacht) daar ik voordat ik zwanger raakte, ook al een lage bloeddruk had.

Nu zoals jullie zeggen: Genieten van m'n zwangerschap:D

12. rose85

rose85 Actief lid

5 mrt 2012
    132
    4
    18
    NULL
    NULL
    Same here! Gisteren getest en tot mijn hele grote verbazing ben ik zwanger! Had echt het gevoel dat ik gewoon een lange cyclus had en daarom overtijd was. Eerste cyclus na pil was nl 47 dagen. Dus gister getest op dag 37, en twee hele mooie streepjes te zien ( en dat met kleurloze avond urine). Nergens last van, al heb ik wel aldoor veel knorren, piepen, borrels in mn buik. Zullen wel die rommelende darmen zijn wat ik wel eens lees haha.

Wat ik vervelend vind, is dat ik door die rare cyclus van mij geen idee heb hoe lang ik nu zwanger ben. Als ik terug reken en uitga van de datum die ik denk dat het is, zou ik 1 januari uitgerekend zijn hahaha. Wat een begin van t nieuwe jaar zou dat zijn!

13. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rose85, wat leuk!! Gefeliciteerd meid!!!
    Ik was gister bij de huisarts en die zei, uitgaande van de eerste dag van m'n onttrekkingsbloeding (ja gelijk zwanger na stoppen met pil):), dat ik nu 5wkn en ik op 29dec uitgerekend ben.
    Zijn we even lang zwanger! Misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden hoe t gaat de komende tijd, als je dat leuk lijkt:D

14. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Ik heb nooit ergens last van gehad, hooguit rond 6 weken af en toe zeeziek en dit duurde een weekje. Het enige wat ik had was de eerste weken wat lichte krampen in mijn baarmoeder

15. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hallo dames,
    Gefeliciteerd allen.
    Ik ben ook pril zwanger en zonder klachten. Alleen erg moe en rommelende darmen :)
    Mijn uitgerekende datum weet ik nog niet, ben nl meteen na een miskraam zwanger geworden. Waarschijnlijk 24 december, een mooi kerstkindje :)

Lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van onze 'klachten' en het verloop van de zwangerschap.
    Ik heb vanmiddag een 2e echo en hoop dat ons frummeltje zichtbaar is.... ben zo zenuwachtig...

16. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.

Wat betreft het hebben van geen symptomen: lekker van genieten zolang het duurt zou ik zeggen hahaha.

17. lieselore

lieselore Lid

21 feb 2012
    43
    0
    0
    Ik ben al 4 jaar onthaalouder
    vlierzele
    Gefeliciteerd !!!

Bij men eerste zwangerschap had ik nergens last van. Wist zelfs niet dat ik zwanger was. Ik had mijn bloed laten trekken bij huisarts omdat ik onthaalouder ben, en er was hier een kindje met de windpokken geweest, en ik had dit nog niet gekregen, daardoor voor alle zekerheid bloed laten nemen. s'avond belde huisarts mij al op om te zeggen dat ik zwanger was. Leuke verrassing :)

bij mijn 2de zwangerschap wist ik het voor dat ik men maandstonden moest krijgen. Super moe, constant naar toilet, pijnlijke borsten... helaas miskraam had op 8w

Nu volop aan het proberen, heb maandag men eisprong had, dus ben wel benieuwd... maar nog nergens last van !!!

groetjes

18. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Dames, ik ben weer gerust gesteld. Vandaag een goede echo gezien met kloppend hartje. Dus ook zonder klachten en kwaaltjes kan het goed gaan.
    is natuurlijk nog geen garantie...

Geniet vol ervan!

19. blanquita

blanquita Lid

23 apr 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedereen gefeliciteerd met hun zwangerschap!! En idd, degenen zonder symptomen, daar kunnen we beter van genieten. Hele dag overgeven is ook niet fijn.

@Flashfly, GEFELICITEERD!!!!! Wat fijn dat jullie een goede echo hebben gezien vandaag! :) Wat leuk dat je waarschijnlijk op 24 dec bent uitgerekend, is een leuke dag --> Kerst & Mijn verjaardag! hihi :p
    Bij mij is t rond 29dec!

lijkt me erg leuk om elkaar op de hoogte te houden!!

Groetejs & Geniet van de zwangerschap zonder de kwaaltjes!
    K ben nu alleen veel duizelig sinds 3 dagen, verder nergens last van.

20. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij begonnen de symptomen rond 6-7 wkn (misselijkheid, vermoeidheid, sterk reukvermogen), had wel al gelijk pijnlijke borsten. Maar is bij iedereen anders, dus weinig symptomen wil weinig zeggen volgens mij.

Deel Deze Pagina