Pff.. even van me af schrijven hoor onverwachts zwanger van een tweede heel erg blij mee, heel erg welkom! alleen ik ben zo ontzettend kots en kost misselijk :x wordt er echt niet goed van! bij de zwangerschap van Beau wel iets gehad maar niet zo afschuwelijk erg.. de hele dag door dat beroerde gevoel wat je telkens in de macht houdt.. en niet meer los laat.. eet de hele dag door kleine beetjes, probeer een slokje cola hier en daar.. maar niets helpt echt.. vooral 's avonds na het eten is het heel heftig, normaal douche ik daarna met Beau maar zelfs dat vanavond over geslagen omdat ik het niet aandurfde.. zo beroerd voel ik me! iemand nog tips? weet morgen eindelijk hoever ik zwanger ben en dan maar hopen dat het rond de 12 wk beter gaat......
Ik ben ook bijna netzo misselijk weer als bij mijn dochter. Nu kan ik wel iets meer eten maar het is inderdaad een beetje afzien he? Het gaat ook op je psyche inspelen dat je weinig voeding binnen krijgt, ik voel me afentoe echt een wrak. De hele dag ben ik bezig met me eten en drinken binnen te houden. Dan nog niet eens gesproken over de overgeef sessies, horror gewoon! Dingen met mint kunnen erg helpen, bij mij is dat kauwgom met mint. En niet teveel drinken tijdens het eten. Heb jeje echo gehad en hoe was het? Liefs!
echo was helaas niet goed.. of in elk geval te vroeg om er iets over te zeggen.. kwam op termijn van 5wk en 4dgn.. maar geen duidelijk vruchtje in bm (wel vruchtzak) en ook een stukje onbekend naast de bm.. er wordt nu gedacht aan BBZ, moet maandag naar gyn voor verder onderzoek.. ik hou even afstand meiden, hou jullie op de hoogte maar kan even niets met de onzekerheid..