Hoe was jullie kerst?

Discussion in 'Alleenstaande moeders' started by mamavanmeisje, Dec 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Ik ben naar mijn ouders gegaan (beide dagen).
    We zijn naar een kerststal geweest en ik heb spelletjes gespeeld.
    Rustig maar wel gezellig!

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    1e kerstdag was Finn bij mij, we zijn toen bij zn zus, zwager en neefje geweest, mn moeder ook mee.
    2e kerstdag was Finn bij zn vader, ik ben toen naar een vriend geweest, die ook alleen was.. zo waren we beide niet helemaal alleen met kerst..

3. Fje1

Fje1 Actief lid

Aug 10, 2010
    275
    0
    0
    Leidster in de Kinderopvang, showbiz en les geven
    Oss
    kerstavond was ik bij mijn vader .. helaas net ervoor laatste dag op het werk gehad.. dus afscheid genomen van mijn kindjes en ouders en collega's:( tja dus niet zo lekker in mijn vel gezeten..
    1ste kerstdag met de familie bij mijn moeder.. uit eten geweest enzo..
    2de kerstdag ook gewoon bij mijn moeder. dan met de kleine en mijn stiefvader. lekker rustig aan gedaan en ff naar zo'n evenement in de stad geweest om er toch nog ff tussen uit te zijn..

nu lekker een relaxte dag in mijn pyama op de bank met mijn mooie ventje!

4. Acem

Acem Fanatiek lid

May 6, 2010
    1,587
    8
    38
    Brabant
    Hier eerste kerstdag thuis gezeten met mn kindje en ma.. 2de kerstdag verjaardag gehad ... papa van mn beeb heeft wel gebeld

5. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

ik heb kerstavond van 18.15-19.30 mijn ex - vader van de kleine- op visite gehad voor de 2e keer weer sinds 2 december. Was 15 minuten te laat en niets veranderd t.o.v. voorgaande keren, maar ach. Heb de avond overleefd. Mijn mannetje heeft vooral mijn nabijheid gezocht.

1e kerstdag met mijn kleine manneke samen thuis geweest

2e kerstdag bij mijn ouders en zus, zwager en nichtje gevierd. was gezellig.

6. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    1e kerstdag: ouders, broer en beste vriendin op visite gehad en hier gegeten met zijn allen.

2e kerstdag (toch nog witte kerst hier haha) met zoon naar mijn ouders gelopen, waar mijn broer nog was en met hun daar kerst gevierd.

Ging dit jaar beter dan vorig jaar! vorig jaar voelde ik me eenzaam 's avonds maar nu geen last van gehad (gelukkig) ik zag er ook tegen op maar nu achteraf viel het gelukkig heel er mee.

7. mommie1981

Jan 22, 2010
    80
    0
    0
    leidster kinderopvang
    rotterdam
    1ste kerstdag bij me ouders gevierd en 2de thuis met me boefje en kwamen een vriendin met haar dochtertje gourmetten

Share This Page