Gisteren langs de kruitvat geweest om teunisbloemolie te halen voor mijn menstruatie opgang te brengen na een bbz begin augustus. Savonds een zwangerschapstest gedaan deze was negatief. Net voor het eerst een ovulatietest gedaan omdat ik eigenlijk nooit wist waar ik moest beginnen (zelfs nu niet.) De vraag of jullie misschien tips hebben??
Hij lijkt al wel positief. Bij mij werd hij nog wel donkerder Aankomende dagen even doortesten en gezellig maken
Hij gaat de positieve kant op idd! Dus ik zou nog ff doortesten. Ik had deze testen op de zondag. Heb ik toch doorgetest en uiteindelijk op vrijdag had ik een knaller in handen
Bedankt voor de reacties!! Zal nog eens doortesten! Alleen de grote vraag is of ik nu ook eindelijk is een keer ongesteld word.. of niet en zwanger ben natuurlijk😛 Iemand ervaring??
Deze testen geven altijd een tweede steep. Als je zeker wilt weten of je niet zwanger bent zou ik een zw test van kv doen
Heb eergisteren een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief.. Ben alleen wat onzeker omdat ik na mijn bbz nog niet ongesteld ben geweest en toch wel heel graag door wil! Voor mijn bbz hebben niet speciaal geklust ofzo.. maar nu na de bbz wil ik het wel meer in de gaten gaan houden, juist omdat we het nu zo graag willen. Het werken met ovulatietesten en tempraturen is voor mij dus helemaal nieuw en verwarrend omdat ik ook geen menstruatie aan kan houden.