Regen, regen, regen, regen, regen :S En dat al 't derde jaar achter elkaar. 't Was daardoor ook wel vaak koud (meestal dikke trui aan). En we hadden weinig dingen gevonden in de buurt wat we graag wilden doen. Dus niet echt geweldig. Ik ben daarna nog een weekje weg geweest, was niet echt vakantie (evangelisatieweek), maar wel lekker weg en ook goed weer. Dus dat maakte weer wat goed, maar ja, daar was mijn mannetje niet bij en dat was gewoon best hard werken.
mijn vriend heeft 6 weken gehad, week 1: bevallen 6 dagen in ziekenhuis week2: herstellen en wat bezoek week3: nog meer herstellen en bezoek week4: mijn vriend wezen werken, ik huismama zijn...wat nog veel te zwaar was! week5: ook nog werken en bezoek week6: bezoek geweigerd, 2x naar scheveningen geweest(dat was onze vakantie) ik zag het ook al voor me lekker in het zonnetje thuis bevallen lekker met de kleine wandelen...maar wat kan het anders lopen
wij zijn dit jaar nog niet op vakantie geweest en zouden we eigenlijk ook niet doen ivm zwangerschap maar nu gaan we half oktober voor 2weken naar griekenland samen met onze meid
ik ga aankomende zaterdag! naar: NEDERLAND! (3 weken) Mooi weer is niet belangrijk...we gaan voor famlie en vrienden bezoek...en we vinden het prettig als onze kinderen ons thuisland kennen. (daarnaast shopt deze mama ook graag) Zo gaan we gemiddeld 2x per jaar richting europa...wel lange zit van 9 uur
@mensi kan goed zijn dat zij vakantie hadden dat het slechter was mijn man had in aug/sept vakantie en toen was het ook bagger weer
Wij zijn vroeg geweest dit jaar, 16 juni al. Zo vroeg doe ik niet meer, iedereen zegt dan; ga je nu al? En het lijkt alweer heel lang geleden. We zijn naar Duitsland geweest naar een boerderij, leuk, mooi weer gehad. In november gaan we nog een weekend met m'n moeder naar Landal en in januari ga ik vast boeken voor volgend jaar. Dan gaan we naar Menorca! 8)
De zomer heb ik toto nu toe nog niet meegemaakt , laat staan dat ik de zon gezien heb (echt slechte zomer ditjaar) Maar volgende week heb ik 2 weken vakantie, dus wat dat zal brengen, weet ik nog niet, we hebben nog niks vast staan..
Gellukig hebben wij het ook nog tegoed. Op 19 september 2007 is het dan zover en gaan wij twee weken naar Curacao. Ik kijk er heel erg naar uit. In april zijn we een weekje naar Landal geweest, prachtig weer gehad en in augustus zijn we een weekendje weggeweest ook toen was het weer niet geheel onaardig. Voor iedereen die nog gaat een fijne vakantie en voor iedereen die al geweest het wordt vast een mooie herfst. Piglet
Geen vakantie gehad dit jaar. Ja, mijn man was 2 weken vrij na de bevalling, maar dat was ook hard werken !
Wij zijn 11 dagen naar Dubaï geweest en in januari gaan we 12 dagen naar curacao om te duiken. We hebben een heerlijke vakantie gehad. Lekker veel gewinkeld, wat je overigens daar heel goed kunt doen.