eerst kapster.. en toen kokkin! wel jaar koksopleiding gedaan en toen gestopt door medische problemen..werk nu in een supermarkt.
ik wou vroeger "hoer" worden, mijn broers waren vroeger.... ik geloof goudkust kan dat kloppen ? aan het kijken, en daar zag ik een mooie vrouw, allemaal mooie sieraden en heeeeel veel geld dat wou ik ook wel, ik vroeg mijn broers hoe ze aan zoveel geld kwam en wat ze deed, ach ze hoeft alleen maar mooi te zijn was hun antwoord, nou dat kon ik later toch ook wel gewoon mooi zijn tot ik in groep 2 of 3 zat en de juf vroeg wat we later wouden worden, de juf heeft meteen mijn ouders op het matje geroepen maar toen ik eenmaal wist wat hoer nu inhoud.... wou ik het niet meer zodra ik in de gaten kreeg welk beroep wat in hield wou ik verpleegkundige of arts worden, ik was op weg naar verpleegkunige maar helaas ben ik chronische ziek en heb de opleiding stop moeten zetten.
kinderverzorgster, kapper, politie agent. ik heb een toerisme en talen opleiding gevolgd en werk nu met cijfers
chirurg! Niet wetende uiteraard hoeveel studie daaraan vooraf gaat en de kansloze tijden die je moet werken.. maar 't leek me fantastisch. Daarna schrijfster en zangeres enzo..
@mejojo: haha, leuk verhaal! Ik wilde vroeger advocaat worden, al zolang ik me kan herinneren en ik heb ook echt Nederlands recht gestudeerd, maar ik ben geen advocaat (wil ik ook niet meer).