Vloeibaar in bolletje. Geeeeeen idee waarom, van huis uit meegekregen denk ik . Heb ook weleens van die oplosbare tabs want die krijg je soms als actie bij de Kruidvat, maar die lossen niet altijd goed op, ben er niet heel blij mee. Poeder weleens geprobeerd maar vind vloeibaar toch het prettigst.
Kan je poeder gewoon zo bij de was "los" doen zeg maar? Ik gebruik van alles... capsules, poeder, voeibaar. Deed altijd in bakje maar wil zo een bal kopen (voor vloeibaar) even kijken waar ik die kan verkrijgen..
Eigenlijk altijd en alleen maar capsules. Ik ben nogal lui denk ik . Geen gedoe met doseren of wat dan ook capsule in de trommel wat wasverzachter en klaar! Kind kan de was doen, letterlijk want dochter wil het altijd doen. Dan is dit ook een stuk veiliger dan haar zelf te laten doseren. Is toen ik poeder gebruikte wel eens een "oeps uitgeschoten" moment geweest 😉
Ja hoor, dat gaat prima. Alleen als ik de wasmachine op de timer zet, doe ik het poeder wel in de bol.
Vloeibaar voor de fijne was, meestal in het bakje (met een speciale inzet), soms in het bolletje in de wasmachine. Poeder voor de rest, gewoon in het bakje soms met wat extra oxi vlekkenverwijderaar erbij of los voor een voorwas in het daarvoor bestemde bakje. Verder altijd azijn als wasverzachter.
Poeder beter en goedkoper.... van het direct in de trommel doen had ik nog nooit gehoord, weef wat geleerd thnx!
Twee pods/capsules in de trommel en wasverzachter. Soms ook nog extra poeder of Dettol vloeibar was spul.
In de wasserette, met poeder 2-1 wasmiddel. gekleurd en wit apart, 2 industriele trommels per week. Ben zoooo blij als ik in januari plek heb voor een wasmachine
Vloeibaar in het bakje of van die pods, die doe ik uiteraard direct in de wasmachine. Oh en ik gebruik ook altijd wasverzachter.
Kleding was ik met vloeibaar. Eigen gemaakt wasmiddel en beddengoed en handdoeken enzo met poeder. Tot het op is daarna ook mijn eigen wasmiddel. Ik doe het altijd in het bakje. Maar ga het eens gewoon in de trommel gooien. Hoef ik dat verrekte bakje ook niet schoon te maken