ja zo kan het inderdaad ook, maar is gewoon fijn om hem even neer te kunnen leggen, zodat je handdoek goed om kunt doen maar zo zou het moeten lukken
vanaf wanneer kunnen ze in de bumbo zitje? die heb ik ook een staan... daar zou hij anders ook in kunnen zitten en hem dan afsproeien
Wij hebben het badje alleen inde kraamweek gebruikt. Sindsdien gaan ze altijd met papa of mama in bad of onder de douche. Ik vind t ideaal.
In princiepe als ze kunnen zitten, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de badring ook al eerder gebruikte, omdat het voor mij praktisch was en het niet langer dan 5 minuten per 1-2 dagen was.
Wij hadden badje op standaard gewoon op de kinderkamer staan. 3 emmers en hij was vol/leeg. Ze (nu 2 en < 95 cm lang) past er nog steeds in hoor (hij staat nu wel eens in het grote bad ). Ik waste haar ook vaak op de commode, gewoon emmertje en washandje; wilde niet dagelijks in bad doen om huid niet uit te drogen.
Mijn mannetje gaat eigenlijk altijd mee douchen Papa is dan ook thuis. En anders gewoon in zijn badje op de badkamer, anders word heel zijn kamertje nat haha Ik zeg ook altijd tegen hem, ik kan beter een regenjas aan doen om jou te badderen. Hij gaat om de dag mee onder de douch of hij gaat in bad.
Bij mijn zoontje deden we hem om de dag in het badje/met ons onder de douche. Straks zullen we dat denk ik weer gaan doen.. en dan mijn man met eentje en ik met eentje.. Spannend hoor.. je denk het allemaal al een beetje 'te weten' en dan zijn het er ineens 2!
Babylief gaat mee onder de douche, in het badje of samen in grote bad. Ik heb in de badkamer een Voedingskussen in een U-vorm liggen.liggen met aankleedhoes er om. Daar leg ik een handdoek of omslagdoek op met twee Hydrofielen Hydrofielen. Baby ligt daar op in zn paper, dan douchen en nadien terug leggen en strak inpakken met de hydrofiel en handdoek. Dan zelf douchen en baby daarna op kamer afdrogen, olieen en aankleden. Heel makkelijk