Hier ook de baby ingedaald rond een week of 31. Ik zei tegen de vk ik heb het gevoel alsof ik op haar hoofd zit...en toen ze ging voelen zei ze: je hebt gelijk ik voel alleen nog maar het nekje dus haar hoofdje zit ingedaald in het bekken. Lekker is anders haha , trouwens iedereen zei toen ook he je buik zit lager dus het was schijnbaar ook vanaf de buitenkant te zien
Kan niet zeggen dat ik echt het gevoel heb dat ik op z'n hoofdje zit hihi! maar voel wel heel veel druk al een tijdje...af en toe is het net of hij eruit gaat floepen (geen pijn echt maar alsof ik hem niet meer tegenhoud!!) Maar van die lagere buik dara hebben anderen me op gewezen: een vriendin die zelf kindje heeft en m'n moeder zei het van de week ineens (die ziet mij nu bijna elke dag...) Ik voel alleen maar en weet niet precies wat te voelen omdat het de eerste zwangerschap is, maar als ik jullie zo lees, kan het bijna niet anders dan dat hij min of meer is ingedaald!! Voelen jullie je kindje nu ook minder heftig bewegen? dat heb ik weleens gelezen dat je na indaling je kindje minder voelt omdat het minder ruimte heeft...Ik voel hem nog hetzelfde alleen draait hij niet meer zo...(tenminste zo lijkt 't)
haha ja denk 't ook, had er ook niet aan moeten denken als hij toch 2 weken langer was blijven zitten!! was groot genoeg zo!!
@mukkie11: ja pffffffffffffffffffffffff lekkere hitte he?? we moeten er wat voor over hebben!! zijn we over een tijdje allemaal weer vergeten!!