En wel het geluid dat vaker op de kermis gebruikt word. Het wordt heel lang getrokken en ze zeggen Yahoooooo Volgens mij is het van goofy. Heeft iemand dit toevallig? Een vriend wil muziek mixen en hij wil die sound er bij hebben.
Misschien zoeken naar kermisgeluiden? zal vast wel ergens te vinden moeten zijn... Voor de iphone schijnt er overigens een app te zijn met kermisgeluiden....
Op deze site staan veel kermis geluiden KERMIS GELUIDEN Helaas kan ik geen geluid afspelen op de comp dus zul jezelf wel even moeten zoeken
na wat kabeltjes omstekkerren en inpluggen (manlief zal vanavond blij met mij zijn ) Heb ik geluid. Op die site wat ik eerder schreef staat bijna helemaal onderaan, in de rechter kolom: YIEHOE ....is dat hem?
Leuk joh Dat roept herrinneringen op van al die jaren dat ik op de kermis gezeten heb.. Heb de site gelijk opgeslagen
Nee dat is hem niet, was schijnbaar echt van goofy en hij zei dat het een jodelende goofy was dat hij hem zo ooit eens gevonden heeft maar hem nu niet meer vind...
Goofy was toch meer van de 'whoohoohoohoohooooooeeeeeiiiiiiii!!!!' (deze) Is het niet de 'Whoohoo' van Mario?