hallo ik zit met een grote vraag..... ZWANGER of NIET ZWANGER? zal even mn verhaal doen. ik ben momenteel 1 dag overtijd. heb al een week last van mn borsten en ben sinds 2 dagen ook regelmatig wat misselijk. vanmorgen een test gedaan met clear blue (plus/min) die gaf al was hij vaag een plus aan. daarna naar de huisarts die heeft ook een urinetest gedaan die gaf negatief aan. toen heb ik een digitale test gekocht van clear blue (zwanger/niet zwanger) deze gaf niet zwanger aan. nu zit ik natuurlijk met de vraag... wat is het nu? wie herkent mijn verhaal? groetjes imke
jeetje wat vervelend zeg! Als ik jou was zou ik over een paar dagen nog een test doen. Misschien heb je net te weinig hcg in je urine voor een duidelijke positieve test! Ik duim voor je!
ik zou ook morgen of overmorgen weer een test doen. De testen bij de dokter en de CB heb je tenslotte niet meer gedaan met ochtendurine. En als de zwangerschap nog heel pril is, zit er nog niet zo veel hcg in je urine. Veel succes met testen! Liefs Tezzz
Idd morgen nog een keer testen met een CB, die zijn vrij gevoelig dus misschien komt het daardoor dat de andere testen nega waren en alleen CB posi? Sterkte en laat je het nog weten?
Balen zeg, dit is wel heel onzeker nu voor je. Ik zouy het gewoon nog een keer proberen morgen of overmorgen, en misschien proberen met ochtendurine, dan heb je in een vroeg stadium van je zwangerschap toch net even wat meer kans! Succes, enne ben benieuwd!
Hoi, heb net even jullie verhaaltjes gelezen, begrijp ik ni goed dat je het beste kunt testen met ochtendurine? Bij mijn moeder zat het pas na 3 maanden in de urine en bloed dat ze zwanger was, kan dit erfelijk zin of niet?
Oefffff deze situatie heb ik ook net meegemaakt. Ik ben 4 dagen overtijd en een test gedaan en was ook negatief. Ben altijd presies geweest dus een cyclus van 28 nooit overtijd geweest. Ik voel ook verschillende zwangerschapsymptomen maar heb al twee testen gedaan en allebij negatief. Is het hcg dan in mijn urine niet aanwezig of heeeeeeeeeeeel weinig? ik probeer na ongeveer 3 dagen weer te testen. Ik heb ook gehoord van een vriendin dat ze na 3 maanden hcg bij haar hebben gevonden. Dus ik wacht heel effe af. Ik ben 39 en wil zo graag moeder worden. Heeft nog meer mensen deze situatie meegemaak? en uiteidelijk hoe was het verder afgelopen? Ik hoor jullie reactie wel Met vriendelijke groet, Shady
nou ik ben nog niets wijzer geworden de digitale test gaf niet zwanger aan. toen heb ik daarna weer een gewone clear blue test gedaan en die gaf toch weer een vaag plusje aan. misschien dat ik straks wel weer nieuwe testen ag kopen en dan morgen weer eens proberen. snap er niks meer van. wil het weten. gr imke
Ik zou als ik jou was lekker van je plusje uitgaan en volgende week mischien een digitale! En anders lekker naar de dokter en bloed laten prikken, heb je morgen als het goed is nog de uitslag en dan weet je het zeker!
de ene test heb je meer hormoon nodig dan de andere. ws ligt het daar aan en heb je nu nog te weinig hormoon in je urine. bovendien, het beste is 3 uur niet drinken en niet plassen en daarna pas weer testen
Ik zou de Clear Bleu Digitale test nemen als ik jou was, die geeft aan zwanger of niet zwanger, niks geen gezeur met vage plusjes en streepjes. En dan met de ochtendurine, dan zit er het meest HCG in je urine. Succes, Kolibri
De testen van Kruidvat schijnen ook minder HCG nodig te hebben en zijn ook niet heel duur! Ik zou die test een keertje proberen als je liever niet wacht (wat heel begrijpelijk is). Heel veel succes en ik duim voor je! X
bedankt voor jullie tips. ja ik wil toch weten wat het is. die digitale geven echt niks aan. bij mij is het ook heel lastig om ochtendurine te kweken. zal even uitleggen waarom. ze hebben in mei dit jaar mijn dikke darm en endeldarm verwijderd. van mn dunne darm hebben ze een pouch gemaakt (een soort endeldarm) ik kan dus gewoon naar de wc alleen ongeveer 10 keer per dag, daarmee leeg ik ook automatisch mn blaas. snachts ga ik dus ook 2 a 3 keer. verder heb ik door deze operatie nog maar 1/3 kans om zwanger te worden. en dit was onze eerste poging! niet te bevatten dus. heb wel bij de ha om een bloedtest te doen, maar dat doen ze dus tegenwoordig niet meer. de urinetests zijn zo goed. ik test gewoon vrolijk door, haha. en ze zeggen en plus is een plus. dat zei de telefoniste van clearblue ook al. ik hou jullie op de hoogte van mijn testavonturen. gr imke
Ik zou zondag pas weer testen, Nu maak je jezelf ook een beetje gek misschien. Na 2 dagen is het Hcg zeker verdubbeld dus dan heb je veel meer kans op zekerheid succes met alles en ja afwachten is ook veel te moeilijk haha.
wel lastig testen zo Imke! Je urine kan dus bijna niet geconcentreerd raken zo. Maar als je geen uitsluitsel krijgt, zou ik toch de ha een bloedtest laten doen hoor. Je hebt tenslotte de medische achtergrond ervoor toch? Hopelijk is je hcg gewoon over een week of zo zo toegenomen dat het in elk plasje te vinden is! Succes!
Mijn ervaring is dat de digitale van ClearBlue het fijnste zijn in het gebruik en het beste resultaat geven. Pim