Opnieuw zwanger worden na miskraam, wij gaan er weer voor!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ButterflyNova, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Twee maanden geleden hadden we een positieve zwangerschapstest in handen, wat waren we blij! Helaas mocht het niet zo zijn en bleek het een missed abortion te zijn. Door medicatie is de miskraam opgewekt en vorige week hebben we te horen gekregen dat het mijn baarmoeder weer "schoon" is. Ondanks dat we er veel verdriet van hebben willen we ook vooruit kijken en willen we het liefst z.s.m. weer zwanger worden.

We zijn alweer seksueel actief geweest ;) maar ik heb nu geen idee wanneer mijn eisprong is geweest. Dat wil ik weer bij gaan houden vanaf de volgende menstruatie, als die komt..

Wat ik precies met dit onderwerp wil weet ik niet, gewoon even van me af typen denk ik. Ik hoop me snel weer in een 'Wij zijn zwanger' onderwerp te mogen melden want onze kinderwens is groter dan ooit.

2. Lila

Lila Niet meer actief

Wat fijn dat jullie ondanks het verdriet er zo positief instaan! Heel veel goede moed en succes gewenst!

3. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hier na 5,5 week het vruchtje verloren nu anderhalve week geleden. Wij gaan deze maand ook er vol tegen aan :D
    Ik gebruik deze ronde wel gelijk weer ovulatietesten. Wil eigenlijk geen ronde missen...

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Bedankt Lila, lief!

Ik wil ook eigenlijk geen ronde missen Annacatharina, echter vond ik het nu wel lastig bepalen en wist ik niet zo goed wanneer ik dan zou kunnen testen en daarom wil ik er pas mee beginnen na de menstruatie die hopelijk snel komt (of niet omdat ik dan alweer zwanger ben). Ik vind die ovulatietesten niet goedkoop en ondanks dat ik hoop dat ik ze niet lang hoef te gebruiken weet je het maar nooit, daarom deze ronde even niet ;)

Samen gaan we er dus weer vol goede moed voor :) Veel succes!

5. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Meiden wat naar..
    Wij hebben vorige weekend een miskraam gehad bij ruim 5 weken,. Heel verdrietig geweest. Maar willen er wel weer voot gaan!
    X

6. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ach, wat verdrietig. En ook nog zo kort geleden. Een virtuele knuffel voor jullie. Hoe gaat het nu met je? Is de miskraam natuurlijk op gang gekomen?

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.757
    490
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Heel veel succes!

Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je kleintje lekker blijft zitten.

Wat mijn gevoel heel erg was is dat de wens alleen maar groter was geworden. Dus wij wouden er ook al snel weer voor gaan.

8. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    wat naar meiden dat jullie miskraam hebben gehad!

ik ben na mijn miskraam, onverwacht meteen weer zwanger geraakt, en meneer ligt nu heerlijk te slapen in zijn bed. hopelijk mag het bij jullie ook snel weer raak zijn, en goed gaan! :)

9. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn om de positieve verhalen ook te lezen! Geeft me weer veel hoop en een stukje rust.

BuuterflyNova, ik heb de testen van zwanger en kids, 50 stuks voor 25 euro en nog 3 zwangerschapstesten erbij. In de vorige ronde hebben ze goed geholpen. Helaas mocht het niet blijven... Maar vandaar dat ik het nu ook niet erg vind om misschien wat langer door te moeten testen totdat m'n ei er is. Vind het wel de moeite waard!

Mandy, dat is nog echt kort geleden. Toch had ik ook gelijk het gevoel weer verder te willen gaan. Ik had gelukkig ook maar een hele korte bloeding, zonder al te veel pijn. Een gemiddelde menstruatie heb ik meer last van normaal.

10. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Meiden,

Ja het is wel heftig en kort geleden maar we willen zo graag een kindje! Dus hoop dat t snel weer taak is

Miskraam is wel vanzelf op gang gekomen. Deed bij mij wel pijn. De 1e dag dan.. Dit was zaterdag en zo dag bloedde ik nog nauwelijks
    De vk vond dit vreemd dus heb een echo gehad.. Ze zag hier wrl wat op, wat exact de grote van het vruchtje zou moeten hebben. Maar ik geloof er niet meer in.. Voel me totaal niet meer zeanger. Maar volgende week woensdag dus nog een echo.,

11. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Mandy, heel veel sterkte. Ik hoop dat de echo je gevoel bevestigd en je snel weer op kunt naar een volgende ronde.

Wij zijn ook weer bezig na mijn mk eind maart. De eerste ronde wel geklust maar zonder resultaat, wel blij om te zien dat m'n cyclus weer op gang was na 25 dagen. Deze ronde gelijk aan de ovulatietesten (z&k) om geen ronde meer te verspillen. Nou maar hopen op een posi test.

Dat we allemaal maar snel een mooie succesvolle zwangerschap tegemoet mogen zien!

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ik hoop het ook dames! Ik hou mijn cyclus sinds begin dit jaar nauwkeurig in de gaten, moet nu weer even het "ritme" zien te vinden. Als we weer gewoon keurig verder gaan zoals daarvoor dan zou ik mijn menstruatie volgende week moeten hebben. Mocht het toch al raak zijn geweest dan zal deze uitblijven.. We gaan het meemaken.

Ovulatietesten liggen in ieder geval klaar om te gaan gebruiken.

13. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hoor wij ook, na de eerste ongesteldheid...
    Mijn hcg is nu eindelijk bijna verdwenen..had nog een licht tuurstreepje vanochtend!

14. Binby

Binby Actief lid

18 jan 2012
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik heb vorige week dinsdag een miskraam gehad bij 6 wk en 4 dagen. Het bloeden is sinds zondag gestopt. Wel blijf ik last houden van slijmverlies met oud bloed, maar dat is met een inlegkruisje te doen. Meer dames die hier last van hebben? of gehad?

Morgen moet ik opnieuw hcg laten prikken, dan wordt ik morgenmiddag gebeld door de gyn. Ben benieuwd in hoeverre het hcg gezakt is.

Deze maand voor ons geen gemeenschap :$ Moet van de gyn een menstruatie afwachten voor wij verder mogen. En eerlijk is eerlijk, wij weigeren om een cd te gebruiken. Dan liever geen gemeenschap, hoe moeilijk dat ook zal zijn. Hadden jullie snel weer een menstruatie?

15. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Wij moeten ook 1 maand afwachten...maar wij gebruiken echt wel een cd hoor...ik klus niet alleen maar voor een baby ;)

16. Annemie

Annemie Fanatiek lid

2 apr 2010
    1.067
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier eind februari een MA gehad. We dachten met 10 weken maar de eerste echo te gaan maar bleek dat het rond 6 weken al niet goed gegaan was. Wilde niet afwachten dat het zelf af zou stoten dus curettage gehad.

Na 44 dagen (ruim 6 weken) eindelijk weer een keer ongesteld geweest en nu weer fris ertegenaan! nu waarschijnlijk een cyclus van rond de 40 dagen. Spannend.

Hoop dat iedereen gauw mag gaan genieten van een zwangerschap en indien nodig een dikke knuffel!!

17. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Bij mij bleef het langer bloeden dan bij een normale menstruatie. Werd de laatste twee dagen oud bloed, beetje bruinig. Was blij dat het daarna eindelijk stopte.

18. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ButterflyNova,
    Heel veel succes! Wij gaan er ook weer voor. In het begin vond mijn vriend het een beetje eng om weer te gaan vrijen, maar sinds het 'ijs is gebroken' is het weer helemaal goed :)

19. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Gelukkig maar, mijn vriend vond het gelukkig helemaal niet eng. Ik vond het wel even eng, was bang dat het wellicht weer zou gaan bloeden maar dat ging gelukkig direct goed.

Ik hoop echt dat we snel weer zwanger mogen zijn en dat het dit keer goed gaat. De ene na de andere in onze omgeving maakt bekend dat ze zwanger zijn en ik moet mijn mond maar houden, of nou ja moet.. ik wil dan niet roepen, ik WAS ook zwanger..

20. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

15 feb 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb dat wel gedaan en dat was heel fijn. Toen een vriendin vertelde dat ze zwanger was, begon ik spontaan te huilen. Het was echt super fijn om te delen met vriendinnen. Daarna heb ik het aan nog twee anderen verteld en iedereen reageert echt heel positief. Heel fijn om een beetje steun te krijgen!

Ik moet zeggen dat wij na de mk ook wel heel voorzichtig waren, vonden het allebei best spannend. Maar goed, dat was dus nergens voor nodig :)

Deel Deze Pagina