Gister had ik een positieve zwangerschapstest, het streepje stond er binnen 10 sec. Toch vind ik het heel moeilijk om te geloven dat ik echt zwanger ben. Ik heb de neiging om nog een keer te testen om te kijken of het echt waar is. Ik heb ook weleens gehoord dat wanneer je voor je NOD test het alsnog mis kan gaan. Heb je dan na je NOD wel zekerheid (tenminstevoor zover je zekerheid kan hebben) Ik weet niet precies wanneer mijn NOD was, maar ik heb 16 dagen na mijn (vermoedelijke) eisprong getest. Ik word er ook erg onzeker van omdat ik eigenlijk helemaal geen symptomen heb. Ik voel niks zeg maar. Herkent iemand deze onzekerheid en hoe gaan jullie ermee om?
hallo, ik zelf heb 5 testen gedaan en toen geloofde ik het nog niet! pas toen ik m'n eerste echo kreeg geloofde ik het pas. en ik had met 4 weken ook nog geen symtomen sterker nog, met 4 weken hielp ik nog mee met een verhuizing en zat nog boordevol energie! ( wist toen nog niet dat ik zwanger was ). bij mij kwamen de symtomen zo rond de 6de week. groetjes, joyce
Als je een positieve zwangerschapstest hebt, dan ben je echt wel zwanger hoor Het is zo dat als je voor je NOD test en je een negatieve test in handen hebt, je niet 100% mag voortgaan op het resultaat, omdat je op dat moment te vroeg getest hebt. Maar als je een positieve test hebt, dan ben je zwanger. Over het al dan niet verkeerd lopen, dat staat eigenlijk los van wanneer je test é... jammer genoeg kan het op elk moment verkeerd lopen maar ik zou zeggen, denk positief en laat het goed doordringen dat je binnen enkele maanden een wolk van een baby in je armen zal houden
voor dat ik wist dat ik zwanger was had ik ook nergens last van ja was wel wat moe maar zocht daar niks achter. ben een week voor dat ik positief teste nog 2x van de wild waterbaan afgegaan in centerparcs, wist ik veel dat ik zwanger was had het ook niet verwacht. de week erna heb ik 2x getest geloofde het ook niet.