Hoi allemaal, Ik ben morgen 10 weken zwanger en heb nu last van buikpijn in mn baarmoeder. Ik heb dit de afgelopen weken ook al 2 dagen gehad en weet dit aan groeipijn van de baarmoeder. Nu houdt het alleen al 3 dagen aan en begin ik me toch zorgen te maken. Het zit niet echt in de liezen maar gewoon mijn hele baarmoeder, alsof die constant uit elkaar getrokken wordt. Een zeurend, stekend, trekkend gevoel. Ik werd er net echt wakker van. Van houding veranderen (even lopen) helpt wel wat tegen de ergste pijn, maar het blijft constant zeurend aanwezig. Herkent iemand dit?
Ik heb ook eigenlijk constant buikpijn (constant zeurend, en regelmatig steken, ook alleen maar in mijn baarmoeder). Vorige week heb ik hier de VK voor gebeld, en die was ervan overtuigd dat het groeipijn en bandenpijn is. Niks om bezorgd om te zijn
Ik denk ook banden pijn en het groeien van je baarmoeder kan aanvoelen als het ongesteld zijn/moeten worden. Als je even geruststelling nodig hebt, kun je even je vk bellen, maar die kunnen meestal niet meer zeggen als wij. Als je geen zware krampen hebt en geen bloedverlies is er waarschijnlijk niks aan de hand. Hopelijk trekt het snel weg.