21 weken en nog niets gevoeld.. wie meer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Annemarie76, 14 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik ben nu 21 weken.. Maar heb ukkie nog niet gevoeld ( denk ik)

Uit de echo bleek dat de placenta voorzit, dus dat t wel later kan zijn dat ik de kleine voel..
    Bij wie is dit meer t geval?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Tegen mij is toen verteld dat als de placenta aan de voorkant ligt je veel minder beweging voelt, dan wanneer je placenta aan de achterkant of zijkant ligt. Nu schopt de kleine namelijk eerst tegen die placenta aan. Ieder geval je er niet te druk om maken hoor! En even aan je VK vragen.

Gr vruchtje

3. TJB

TJB Niet meer actief

Hey hoi,
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook en bij duurde het ook ongeveer rond de 21e week dat is hem pas ging voelen. Is heel normaal.

4. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik maak me er ook niet druk om hoor..

Als je ook wel hoort dat ukkie je er flink mee kan plagen is het misschien nog geen ramp.. :)

Aan andere kant.. Lijkt me zo gaaf om dat te kunnen voelen en dan met mn man te delen...

5. TJB

TJB Niet meer actief

Dat is ook helemaal geweldig, maar denk, tenminste bij ons was dat zo, dat jij hem/haar eerder voelt dan dat je mannetje dit kan. Maar dat houd het nog even spannend. Leg maar wat warms (je handen of zo) op een plek op de buik, daar gaan ze op reageren en komen daarnaar toe...zegt men. Wel even daar houden hoor, kan soms even duren. Ons ventje deed het precies andersom hihi, als ik de hand links legde, trapte hij rechts

6. Elisabet

Elisabet Actief lid

11 feb 2008
    494
    0
    0
    een vriendin van mij voelde de kleine pas met 26 weken. hopelijk voel jij de kleine eerder :D

7. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Bij mijn eerste had ik precies hetzelfde en ik werd er heel onzeker van. Maar probeer je er niet te druk om te maken (ik werd vooral onzeker omdat iedereen er steeds naar vroeg, incl. de VK, waardoor ik het idee had dat het aan mij lag, dat ik beter moest opletten ofzo), het komt vanzelf ergens in de komende weken! En... dan ga je er dubbel van genieten!
    Toen ik het eenmaal voelde, bleef ik het ook goed voelen en op het end was het echt wel een trappertje hoor. Dus nog heel even geduld en dan kan jij ook genieten!

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.004
    113
    Ik zit in week 22 en of ik iets voel? Dat weet ik dus niet! Heel af en toe voel ik een soort van trillinkje, waarvan ik denk dat het mijn darmen zijn. Dit kan dus de baby zijn. (bijna...) elke avond smeer ik mijn buik in met creme en heb ik dus even een mama-kindje moment heel bewust en daar geniet ik ook van. De wetenschap dat onze smurf dit wél waar zal nemen. Mijn partner doet het ook wel eens, is ook heel gezellig.

Ik maak me er ook niet zo heel druk om, want het is op de echo's een heel bewegelijke jumper, dus dat komt vanzelf wel denk ik zo!

9. evitaaa1983

evitaaa1983 Actief lid

5 dec 2007
    397
    0
    0
    België - Lebbeke
    ik voelde hem pas met 24 weken.... ook placenta vooraan zitten !
    is best wel jammer, maar één keer je hem/haar voelt, dan weet je het best en ga je het regelmatiger voelen !

Deel Deze Pagina