Ik wil nog wat dingetjes maken voordat onze kleine meid geboren wordt maar zal echt naar een lapjesmarkt moeten voor stoffen hier staat er welgeteld 1 hele, en ik wil graag zien wat ik koop ik vind het helemaal niet erg hoor, maar moet er een stukje voor rijden. Nu is mijn vraag is die wel 28 december? Door ziekte kon ik niet eerder en nu de komende 2 weken ook verplichtingen dus geen mogelijkheid. En begin januari is mijn man volop aan het werk ook de weekenden en liever ga ik zonder kind en met de auto. Daarna ga ik al zo dicht naar de uitgerekende datum en wil ik klaar zijn. Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Yep. Elke zaterdag. Lapjesmarkt Utrecht - VandaagOpstap || Lapjesmarkt Utrecht, markt, markten, de markt, weekmarkt, stoffenmarkt, Lapjesmarkt Utrecht 11 december 2013, Lapjesmarkt Utrecht 11 december, Lapjesmarkt Utrecht december, Lapjesmarkt Utrecht 2013, Lapjesmarkt
Ja dat had ik ook gezien. Maar mijn tante zei dat het nooit was tussen kerst en oud en nieuw. Dus dacht misschien is er iemand uit die buurt die het zeker weet