tas met kleding voor jou en de kleine. Verder wat tijdschriften of boek of ds om de tijd te doden. Het kan heel snel gaan maar ook lang duren. Ik moest me om half 9 melden. Heb de hele ochtend nadat er gel in was gebracht mogen rondlopen (dus neem ook een jas mee kan je nog even lekker naar buiten als het mooi weer is) en pas om half 4 is het infuus ingebracht, toen ging het snel want om half 8 is onze dochter geboren. Lunch heb ik nog gewoon in het ziekenhuis gegeten. Avondeten hoefde ik echt niet (was te druk met de weëen) maar heeft mijn man wel gewoon gekregen. Wel heb ik veel van die dextro snoepjes gegeten om wat energie te krijgen. Maxi cosi stond in de auto maar ik ben een nachtje gebleven dus die kon mijn man ook de volgende ochtend mee nemen. Sterkte!
Precies wat hierboven is beschreven. Kan idd erg lang duren. Bij mij ook nadat het infuus was aangebracht. misschien nog een cd die je kunt beluisteren o.i.d. Succes meid.
Ik had kleding voor mezelf en de kleine bij. Voor mezelf iets makkelijks om in te liggen tijdens de bevalling en iets makkelijks om aan te doen na de bevalling. Verder had ik een boek meegenomen en dextro.
Wat spannend voor je! Ik wil je alvast veel succes wensen! Ik ben zelf 2x ingeleid, de eerste keer stonden we bepakt en bezakt in het ziekenhuis. Zelfs met maxi-cosi . De verpleegkundige trok wel haar wenkbrauwen op toen ze ons zag staan. Ik was om 9 uur in het ziekenhuis, en pas 's avonds om 10 uur is mijn dochter geboren. De 2e keer hebben we dus de maxi-cosi maar in de auto laten staan. In verband met langdurig gebroken vliezen wist ik al van de vorige keer dat ik sowieso 24 moest blijven ter observatie. Dus had ik maar 1 tas mee, met spullen voor mezelf (kleren voor tijdens de bevalling en erna, sloffen, borstel, douche-spullen, tandenborstel etc. en kleertjes voor de kleine). Dextro-energy is inderdaad wel een goeie om mee te nemen, maar bij mij hadden ze dit in het ziekenhuis ook. Eten en drinken wordt voor je verzorgd! Heel veel succes morgen! Zet hem op!
Succes vandaag meid! Ben denk ik te laat met mijn advies, dus doe ik dat maar niet! hihi. Hoop ook dat je gauw je kleintje in je armen hebt en het allemaal is meegevallen!