Balen alieke dat het steeds wegzakt.. Ja ietsje. Niet misselijk meer. Wel lichte hoofdpijn..beetje een druk.
Wou spannend allemaal zeg! Ik ben vandaag voor controle weer heen geweest, vanochtend had ik iets bloed verloren van de slijmprop als het er as woensdag niet is word ik ook gestript! Hoop zo dat het er voor die tijd al is! Heb wel wat harde buiken verder niks. Succes iedereen!!!
Hier ook terug van de dokter... Of ik er veel aan gehad heb, nee. Helaas na al die weeën is er niks verandert.. hooguit bmm iets zachter. Hij zei tegen mij; "Zullen we er dit weekend maar werk van gaan maken?" toen hij zag dat ik erg moeilijk aan kwam lopen. Ik dacht dat hij wel een ideetje had maar heb gewoon "doodleuk" een afspraak voor woensdag moeten maken. Ik baal er zo enorm van!! Al die weeën snachts.. ze breken op! 1 ding is wel een vooruitzicht.. Ben net een gedeelte van mijn slijmprop verloren.. Helaas hebben we daar ook niet veel aan maargoed. We wachten het maar weer af! *zucht*
Gisterochtend gestript en had al 3cm ontsluiting. Ze had me goed kunnen strippen zei ze (aauuww!) en schatte me kansen hoog in. Helaas tot nu toe nog niks gebeurt , baal er echt van. Wil zoooo graag bevallen!
Precies 24 na het strippen kreeg ik mijn eerste wee en 7 uur later had ik onze zoon in mijn armen. Geloof dat het toch wat gedaan heeft....