Hey hallo allemaal, 10 juli ben ik gestopt met de pil en heb de ontrekkingsbloeding gehad die begonnen is op 13 juli. Na een keurige cyclus van 28 dagen werd ik zondags 10 augustus "ongesteld". Klein beetje lichtrood bloed, de volgende dag meer bruin en de dag daarna zo goed als verdwenen. 2 dagen geen bloed of bruin te bekennen en nu is het gisterenavond weer een beetje begonnen en vandaag zie ik op de tampon ook wat bloed dus ongesteld. Het is de eerste ronde dus ik kijk er niet van op hoor maar... mijn vraag is.. moet ik nu vanaf 10 augustus doortellen en zou ik dan (er van uitgaande dat ik de 28 dagen behoud) op 7 september weer ongesteld moeten worden? Of moet ik nu een andere datum aanhouden omdat het ongesteld zijn niet echt doorzette en nu weer terug is na 2 dagen? Ik weet nu niet of dan zondag de 24 m'n ei is? Wie kan me helpen!? Alvast bedankt. Veel liefs
De eerste dag met rood bloed is de eerste dag van je ongesteldheid. Je kan eventueel ook ovutesten gebruiken om je ei op te sporen, maar persoonlijk begin ik daar (nog) niet aan. Succes! Wel mooi hoor, meteen al na 28 dagen ongi
Ja he! Vond ik dus ook maar zag over het algemeen meer bruin dan rood. Rood is maar eventjes geweest. Ben benieuwd hoor.. dan zou het 7 september mijn NOD zijn! Spannend! Bedankt voor je reactie sucre!