1 baby of kunnen het er toch 2 zijn???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door appelsap27, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Hoi dames,
    Afgelopen week met 6.2 weken een vroege echo gehad omdat ik een klein beetje bloedverlies heb gehad. Er was gelukkig een kloppend hartje te zien dus een hele geruststelling!!!
    MAAR ze zag een 2e vruchtzakje net zo groot als degene met het hartje erin, deze extra goed bekeken met een inwendige echo maar ze zag geen vruchtje. Het kon volgens haar ook eventueel bloed zijn maar dit wist ze niet zeker het is dus 50/50 of een vruchtzakje of een ruimte met bloed.
    Nu thuis begin ik me af te vragen of het niet mogelijk is dat dat vruchtje later is ingenesteld en daarom nog niet zichtbaar is op de echo... echo was natuurlijk erg vroeg.
    Heb volgende week een intake gesprek dus dan wil ik het gaan vragen maar het speelt toch door mijn hoofd dus hoop dat jullie het misschien weten?

2. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Als het vruchtje later is ingenesteld dan zou de vruchtzak ook kleiner moeten zijn dan de ander.. Was het niet de dooierzak? Een hematoom zou inderdaad ook kunnen, dat zou dan ook gelijk het bloedverlies verklaren!

3. Aman1985

Aman1985 Lid

22 jun 2015
    73
    0
    0
    Ik had het ook in het begin van mijn zwangerschap. Google eens op vanishing twin.

4. appelsap27

25 jun 2014
    95
    24
    8
    Heb vanishing twin gegoogled, en daar lijkt het inderdaad wel op bedankt voor de tip!!

5. caat

caat Fanatiek lid

5 sep 2012
    1.195
    1
    36
    Het gebeurd heel veel dat het als tweeling begint. Deze zwangerschap ook een tweeling, maar met 7 weken ging het mis met 1
    . Vanaf toen tot week 11 bloedverlies met stolsels. Ik dacht dat het weer een miskraam.was, maar andere beeb doet het prima. Normaal.maak je pas later echo en als je geen bloed hebt gezien dan weet je van niks!

Deel Deze Pagina