Hoe weet je of een eisrpong hebt of eraan komt???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sofia1978, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sofia1978

sofia1978 Niet meer actief

Hallo
    ik lees op veel forums dat jullie wachten op jullie ei!!!!Kun je voelen dan?????Ik weet nooit wanneer ik een eisrpong heb of vruchtbaar ben.Wel had ik dinsdag dikke witte slijm het was heel stevig van stuk.Dat heb ik nu niet meer, zie mijn banner moet er al geklust worden??of houden jullie je niet aan de banner

2. tihany

tihany Fanatiek lid

25 jan 2007
    1.465
    0
    0
    zorgkundige
    Belgisch Limburg
    sommigen voelen hun eisprong niet.
    als je die niet voelt, kan je mss werken met ovu-testen.
    daar gaan wij ook mee beginnen

3. Miranda

Miranda Bekend lid

6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    ik was er niet zo mee bezig maar heb laatst wel mijn eisprong gevoeld 1 dag eerder dan mijn banner aangaf had op dat moment een wat zeurderig pijn in mijn onderbuik aan de rechterkant. beetje zelfde ' pijn' wanneer je ongesteld wordt. Maar voel het echt niet altijd hoor.

Je kunt naast ovu testen ook tempen maar zit daar niet zo in maar dat kun je wel op de site vinden.

succes met het vinden van de juiste ' klus' dagen.

groetjes Miranda

4. daniielle22

daniielle22 Fanatiek lid

16 mei 2009
    1.199
    0
    0
    momenteel ziektewet ivm herseninfarct jan 2008
    goirle(tilburg)
    ik voel een krampende pijn dit voel ik de hele dag en dag ervoor voel ik ook al dat er iets aan de gang is met uiteindelijk een felle kramp en dan is ie gesprongen het zit op de plek naast het bot wat je voeld uitsteken en dan meer naar binnen..
    moeilijk uit te leggen maar voel het iedere maand en altijd precies 14 dagen later ongi

5. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Ik heb een paar dagen voor m'n ei ineens onwijs pijnlijke tepels, daar kan ik het aan merken. Achteraf zie ik dan een duidelijk verschil op m'n tempkaartjes.. Voel m'n ei verder niet..

6. Keiko

Keiko Actief lid

28 jul 2008
    497
    0
    0
    Ik heb gewoon een soort menstruatiekramp, alleen duurt het maar een uur ofzo. Vroeger voelde ik dat trouwens niet, het is iets van de laatste jaren.

Deel Deze Pagina