ik lag gisterenavond op de zetel naar tv te kijken,legdde men hand op men buim en rechtsonder de navel voeldde ik ongeveer 4 keer na elkaar een soort van trilling hihi,was plezant gevoel odat ik dacht dat het het kindje was maar hoe weet je dat nu zeker? kunnen dit men darmen nog geweest zijn,of toch men kindje?
Hai lunaatje, Het zou heel goed kunnen dat dat je kindje is geweest. Op een gegeven moment herken je het gevoel en weet je wel zeker dat dat kriebeltje je kleine uk is geweest... Geniet er van meis. Liefs, Hillegonda
Dat was vast en zeker de baby. Een vlinderachtig gevoel? Het komt straks steeds vaker terug en dan herken je het zeker. Geniet ervan!
Hoe vaak per dag moet je de baby kunnen voelen als je eenmaal weet dat het de baby is....? Weet iemand dat?
het begon bij mijn met wat gerommel en dacht aan mijn darmen, tot ik opeens een paar x achter elkaar plopjes voelde in me rechteronderbuik ook voel je in het begin wat gekriebel. het was heel ongekent dus wist dat het me baby was. nu voel ik hem bijna elke ochtend een xtje trappe. en savond doet ie het alleen als ik te lang zit. waarscheinlijk wil me kleintje geschommeld worden. nu al wil hij op zijn wenke bedient worden, wordt nog wat als hij hard kan trappen strakjes.
Ik denk dat ik ons kindje ook al voel..voel het al paar dagen...soort van vlinderachtig gevoel idd...beetje kriebelend...voel het ook steeds vaker vanaf gisteren..dus ik denk wel dat het de baby is....vind het wel spannend! hoop het van wel! kan niet wachten tot ik het heel duidelijk voel! maar dit gevoel heb ik verder nog nooit gehad voor mn zwangerschap terwijln ik wel vaak last heb gehad van mn darmen maar dat voelde echt heel anders..al denk ik nu wel eens bij dat kriebelend gevoel of het mijn darmen toch misschien beetje zijn..maar mn gevoel zegt ons kindje.... Liefs Syl
Ik voel ook sinds 2 weken die kleine Soms is het een plopje en soms is het gekriebel. Het is in ieder geval een actief kindje, want zodra ik stil zit, voel ik het eigenlijk bijna altijd Hebben meer vrouwen dat? Of voelen jullie het maar een paar keer op een dag?
Bij mij is het vanaf week 28 idd plopjes, echter nu zijn het echt meer schopjes ineens uit het niets...Zo`n apart gevoel...
Het kan wel zo vroeg.... Ik had het in week 16 (om precies te zijn 15 en een halve week) en mijn zussen waren er ook zo vroeg bij. Mijn buurvrouw had het ook al bij 14 weken.... ligt helemaal hoe je kindje ligt, hoe dun je baarmoederwand is en hoe opmerkzaam je bent. Volgens mijn verloskundige kan het bij slankere mensen ook wel wat eerder voelbaar zijn.
hoihoi ik voel nu ookal een week of 2 a 3 wat gekriebel en dan weer een paar dagen niks en dan ineens een soort plopjes heel apart maar heel herkenbaar van me meiden dus weet zeker dat het de kleine is :d geniet er lekker van tis een heerlijk gevoel.
Vanaf 28 weken moet je je baby 10 keer per dag voelen bewegen. Daarvoor kan het goed zijn een paar dagen niet, dan weer heel veel, dan weer maar een keertje enz. Het kindje heeft daarvoor nog heel veel ruimte om te bewegen en op lang niet alle plekken kun je het kindje dan voelen.
ik voel me kleintje al vanaf week 16. afgelopen week was hij echter een dag of 4 stil en ging me zorgen maken. nu voel ik hem weer goed en zelfs beter dan voorheen. de plofjes zijn echt schopjes geworden en ook trapt ie al tegen me hand aan als ik die lang genoeg op me buik houdt.
ik voelde de kleine zo rond de 12/13 weken.. maar twijfelde wel veel of het echt zo was.. nu sinds een week voel ik het dagelijks..
Hee, Ik lag gisteravond in bed en dacht ook opeens "iets" te voelen, een soort bubbeltje en het kriebelde 1 seconde. Het was maar heel kort maar vrij snel daarna weer een keer. Toen ging ik er echt op letten en toen voelde ik niks meer. Weet toch wel voor 99% zeker dat het mijn kindje was... Kari
Het is wel een heel apart gevoel...voel het meestal als ik zit..vandaag ook weer (vanavond). Ik las dat je het sneller voelt als je wat slanker bent...ben zelf wel heel slank. mn buik is al wel heel zichtbaar (waar ik wel heel blij mee ben!) en hartje konden we zelf al rond 8/9 weken zelf horen...hoor het altijd ook heel duidelijk (Angelsound) Vk heeft het hartje ook snel gevonden...misschien dat het er allemaal mee te maken heeft? Vind het wel leuk maar wacht het nog maar even af tot ik het zeker weet..kan niet wachten! Liefs Syl
ik voel echt "gedoenk" zegmaar.. mn vriend heeft de kleine ook al kunnen voelen.. ik voel hem 's ochtends als ik in de bus naar mn werk zit meer dan eens.. als ik dan om 10.00 pauze heb en even ga zitten voel ik de kleine weer.. en als ik dan om 14.00 thuis ben en ga rusten voel ik de kleine.. maar vooral als ik rond 22.00 ga slapen dan is er volop leven.. toen ik 12/13 weken was voelde ik het zo af en toe is.. 1x in de 3/4 dagen heel zachtjes