Ik snap nu niets meer van mijn eigen lichaam. Ik heb nog steeds last v/d volgende klachten: -Borsten soms pijnlijk (grotere tepels en cupmaat gegroeit). -soms misselijkheid. -pukkeltjes in mijn gezicht (heb ik anders nooit). -Af en toe opgezette buik. -sind 2 dagen een uitermate goed humeur -Last van onderrug (licht gevoel). -Veel dorst (dus ook meer naar het toilet). Ik heb vorige week een test gedaan, hij was negatief. Houd mijn lichaam me nu voor de gek, of hoe zit dat nou? Sorry voor mijn gezeur maar ik weet het echt niet. weten jullie meschien wat het is? Gr scootermuis.
zou idd ook nog een keertesten het klinkt aardig als zwanger zijn... hoop voor je dat het raak is laat je het ons nog weten?
Ik zou het dan vreemd vinden als het zo is, want ben aan de pil en ik heb een groot probleem als het positief is (zie mijn andere topics). En ik heb vorige week getest die was negatief, zou hij nu dan wel positief kunnen zijn? Gr scootermuis
Als je bang bent dat je zwanger bent dan kun je misschien ook echt het idee hebben dat het zo is. Dan houdt je lichaam je inderdaad voor de gek of iets in die geest. Maar een extra testje kan geen kwaad lijkt me. Als het vorige week negatief was kan het deze week best positief zijn. Hopen voor jou dat het niet zo is natuurlijk.. Groetjes, cat
idd scootermuis, dit is een vraag waar alleen je huisarts antwoord op kan geven en zwanger raken door de pil heen , je zal niet de eerste zijn en zeker ook niet de laatste bel je huisarts en maak een afspraak , dan wordt je onzekerheid opgelost dit kunnen wij helaas niet beantwoorden voor je succes