Friso allergy care of nutramigen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Nin, 1 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nin

Nin Actief lid

9 jul 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, mijn zoontje drinkt Friso pep, maar omdat hij hier nog op reageert mogen we nu een stap verder gaan. Het CB adviseerde Friso allergy care omdat hij nu ook al Friso gebruikt. (Ik moest bij de apotheek nog wel navragen of deze koemelkvrij is) De osteopaat had het over nutramigen. Is er verschil tussen deze twee? Kan ik beter allergy care gaan geven of nutramigen?

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Nutramigen is nog een stapje verder. Zou eerst voor de friso allery care gaan.

3. chantal1606

chantal1606 Actief lid

25 jun 2010
    403
    15
    18
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn ze allebei hetzelfde. Nutramigen AA is een stap verder. Daar zit echt geen koemelk meer in.
    Ik zelf zou voor Friso Allergy Care gaan dan, als hij toch al Friso is gewend.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het verschil in merk vind ik vaak meer een verkooppraatje, merkgetrouwd heeft een bedrijf natuurlijk veel voordeel van! Mn zoon gebruikt ook friso allergy care. Mn dochter heeft KMA en was ws ook allergisch voor soya. In pep zit nog wel een deel soya en we hebben lang getwijfeld of de voeding wel allergievrij genoeg was voor haar. Toen we bij zoon een KMA vermoedde wou ik dus geen pep, en zo kwamen we op allergy care uit.

5. Nin

Nin Actief lid

9 jul 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik snap wat je bedoelt. Soms hoor ik het ook spoken maar in dit geval huilde hij wel echt.
    Ik heb hem anderhalf uur geleden wakker in zijn bedje gelegd en hij slaapt nog steeds. Dus er is verbetering!

6. Nin

Nin Actief lid

9 jul 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeps deze hoorde bij een ander onderwerp

Deel Deze Pagina