Baby teveel flesvoeding?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Lady1985, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Normaal gesproken krijgt mijn zoontje van 7 maand 3 flessen opvolgmelk van 180/6.
    Nu is het zo dat hij last heeft van doorkomende tandjes en daardoor snachts wakker wordt en wil dan ook alleen maar drinken. Tijdelijk krijgt hij nu dus 4 flessen opvolgmelk van 180/6. Ik heb de nachtgoed al kleiner gemaakt, maar daar neemt meneer helaas geen genoegen mee.
    Hij slaapt sinds een paar dagen ook wat slechter. Ipv 2 slaapjes heeft hij er nu 3, maar dan wat korter. Voor zijn late middagslaapje geef ik hem zijn groentehap en 90cc water met 1 schepje voeding. Dit omdat hij een fles nodig heeft om te kunnen slapen. Met alleen een groentehap of een fles water neemt hij helaas ook nu geen genoegen ;)
    Al met al krijgt hij nu dus op een dag 25 schepjes opvolgmelk. Is dit teveel? Kan ik tijdelijk beter weer terug gaan naar voeding 1?

2. Lady1985

Nachtgoed is natuurlijk nachtfles ;)

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    4 flessen is niet erg hoor(veel kindjes ziten met 7 maanden soieso nog op 4 flessen dus dat is helemaal niet erg).. Is wss een fase en gaat vanzelf niet over...

Je zit 1 schepje over de max heen(24 schepjes/800cc) maar ook dat is boor tijdelijk niet erg
    Als je dat wel vervelend vind kan je ook nog voor snachts 180/5 maken

Ennvoor de rest... T gaat wel weer over :)

4. Lady1985

Bedankt voor je antwoord!! Ik ga er idd ook vanuit dat het vanzelf wel weer over gaat ;)

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Astuuu :)
    En 3 of bijv 6 flessen...
    Het maakt alemaal niet uit zolang je maar tot de max gaat(met een weekje uitgezonderd ofzo)

Succes met de tanden! :)

Deel Deze Pagina