Wie herkent dit? Ik heb over t algemeen een cyclus van 28 dagen. Nu was de laatste ongesteldheid op 23 oktober. Op 10 november wat bruine afscheiding met roze 2 dagen lang (misschien innesteling?) Moest weer ongi worden op zaterdag en had vanaf vrijdagochtend vreselijk last van buipijn en lage rugpijn. Ook was ik heeeel vermoeid. Dacht dus dat ik ongi zou worden maar nee. Zaterdag ook zo'n pijn en test gedaan: negatief. Na drie dagen was de pijn weg en testte ik weer negatief! Nu ben ik 10 dgn overtijd en gister negatief getest... Denk zelf wel dat ik zwanger ben...herkent iemand dit? ALs ik volgende week nog niet ongesteld ben ga ik naar de dokter voor een bloedtest. hoor gaag reacties!
Dat kan, maar het kan ook een eisprongbloeding zijn geweest! In dat geval had je (10 november + 14 dagen =) 24 november ongesteld moeten worden en ben je nu dus 5 dagen overtijd. Je zegt dat je "over het algemeen" een cyclus van 28 dagen hebt. Maar heb je ook wel eens een langere cyclus dan? Hoe lang zijn je langste cyclussen? Hoe lang waren je laatste cyclussen? In elk geval zou je over een paar dagen nogmaals kunnen testen. Is de test dan nog negatief, dan zou je je huisarts kunnen vragen om een bloedtest.
Spannend meid!! Je kan nu een langere cyclus hebben, waardoor je nog niet genoeg HCG hebt opgebouwd! over een paar dgn weer testen en dan hopelijk posi test!! Je bent ook nog niet ongi...dus het kan nog alle kanten op!!
ik heb dat zelf ook precies hetzelfde gehad..ik ben toen van mijn bloeding ook uitgegaan in eerst instantie van innesteling..maar bij mij was het denk ik toch mijn ongi geweest.....en vandaar uit verder geteld...dus tja je wordt of nog ongi of je bent zwanger...even afwachten en anders idd bellen! hoe lang ben je nu bezig??
Ik herken het zelf ook wel. Ben sinds april gestopt met de pil en steeds netjes een cyclus van 33 dagen gehad. Nu ben ik al 24 dagen overtijd en steeds negatief getest (4x). Heb wel dat ik heel erg moe ben, borsten en tepels zijn super gevoelig en ben bij vlagen misselijk. Heb ook zo'n rommelend gevoel in mun onderbuik. Ben zelf van plan om deze week naar de huisarts te gaan. Heb wel eens gelezen dat je menstruatie een maand over kan slaan omdat je er toch (on)bewust te veel mee bezig bent om zwanger te worden.
bedankt voor jullie reacties.! be happy: ben sinds twee maanden gestopt met de pil en had 2x een cyclus van 28 dagen. Drie jaar geleden ook gestopt met de pil en raakte toen binnen 2 maanden zwanger. Ik geloof dus niet echt in het ontpillen...voor mezelf dan. Laat ik het zo zeggen ik wil het graag niet geloven. Het ging zo snel bij de eerste dat toen ik nu o vertijd was ik meteen dacht: het is raak....en eerlijk gezegd denk dat nog steeds... Sasja 24:stel dat dat zo is he. Ik had deze bloeding op 10 november. ALs ik er 28 dagen bij optel kom ik uit op 8 december... Dat is volgende week...ik kijk het even aan toch bedankt voor de tip. Had al gezegd dat als ik maandag 6 dec nog niet ongi ben ik de huisarts bel voor een bloedtest. Jesica 1989: ik kan me op zich wel indenken dat het langer duurt om zwanger te raken als je t te graag wil. Maar het uitstellen van je ongesteldheid? daar geloof ik niet echt in...op een gegeven moment moet t toch doorzetten? En 24 dagen overtijd!!! Hoe houd je t vol zeg...ik was al eerder naar de ha geweest. vind het heel spannend voor je en hoop dat je me op de hoogte houdt! Zal dit ook doen. Of ik nou zwanger ben of niet ik laat t jullie weten via dit topic. Al is het maar voor al die andere op het net die dezelfde vraag misschien hebben als ik gr a
Ben gister dan dus toch ongesteld geworden na 61 dagen. Helaas maar nu wel wat zekerheid. Op naar de volgende ronde dus!!