Ja na twee vage testen nu een hele duidelijke... ik ben zwanger, eigenlijk zei mijn lichaam het al wel... maar ja bij mijn eerste in de medische molen zwanger geraakt. dus geloven kon ik het bijna niet. Was eind aug begin sept met de pil gestopt (weet niet eens meer wanneer) weet ook niet hoelang ik zwanger ben, maar wel zwanger daar gaat het om!!! Groetjes Maxi
Super super super gefeliciteerd!! Ik hoop dat zoiets voor ons ook is weggelegd een 2e beebje zonder de mmm weer in te moeten. Geniet ervan het is jullie van harte gegund
@vruchtje24: De huisarts zei dat als je al een keer zwanger bent geweest het de tweede keer makkelijker gaat (meestal). Ik hoop ook dat het je lukt, ik een kindje krijgen is super op welke manier dan ook , maar zo zonder de mmm is wel heel fijn hoor niet dat geprik in je lijf of smoezen vertellen op je werk omdat je weer naar t ziekenhuis moet. en gewoon het feit dat je lichaam doet wat het hoort te doen... na jea je begrijpt me wel denk ik... Groetjes Maxi
Van harte meid, het is echt een heerlijk nieuws he. EN toch is het bijna niet te bevatten. Ik ga morgen naar de VK voor intake en hoop dat ze ook een echo maakt. Ik heb zelf in het ziekenhuis een echo laten maken en koste 35 euro maar dat had ik er zeker voor over, en we hebben toen ons kleintje gezien bij 6 weken en 4 dagen en het hartje klopte ook al helemaal top! geweldig om te zien!!! Gr Sun.
ook via deze weg nog even gefeliciteerd. haha wat kan het toch raar lopen he? bij mij heeft het ook lang geduurd en had een afspraak staan om de mmm in te gaan. toen bleek ik ineens zwanger.. nu heb ik al een paar dagen licht posi testen. en zou ik wel een zwanger kunnen zijn door de prikpil heen! ff afwachten tot maandag/dinsdag dan weten we meer.