Hoe weet je wanneer je NOD is na een miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie1981, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik vroeg mij af hoe je er achter komt wanneer je NOD dag is na een miskraam? Ik heb 30 januari een miskraam gehad en ben nog niet ongesteld geworden. Nu lees ik dat dat ook wel even kan duren na een miskraam,maar ik vroeg mij af hoe je nu weet wanneer je NOD is of wanneer je eisprong er aan komt.

Iemand een idee of ervaring hier mee?

groetjes Sannie

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier weet je helaas heel erg weinig vanaf.
    Ik heb een curretage gehad op 11-02 en ben dmv temperaturen een beetje aan het bekijken of ik grip kan krijgen op mijn cyclus. Weet van voordat ik zwanger was hoe mijn temperatuur wanneer is dus ben benieuwd.
    Sommige meiden hebben heel netjes 28 dagen later weer een ongi, bij andere duurt het zelfs ooit wel 2/3 maanden... :(

Voor je ei (als je dat al hebt dat is ook niet zeker 1ste ronde na een mk) zul je af moeten gaan op je afscheiding of als je hem voelt. Andere optie is natuurlijk ovulatietesten gebruiken.

Succes ermee.. :)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dat weet je ook niet, ik had een hele late eisprong na mijn vmk, en iid toch tempen of ovutesten gebruiken een paar dagen voordat je denkt je eisprong te hebben en dan door testen.

4. mama3x

mama3x Lid

22 jan 2010
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb getest op mijn ei de maand na mijn mk. "normaal' weet en voel ik precies wanneer hij er is maar had verwacht dat alles een beetje van slag zou zijn..en ik zou wachten op mijn nod terwijl er miss nog geklust zou moeten worden
    Nu weer lekker op gevoel

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

als ik niet zwanger zou zijn geworden in feb was aanstaande woensdag 10 mrt mijn ei. Helaas heb ik na 5.2 weken VMK gehad, en ben ik daar vanaf vanmorgen vanaf..
    Zou ik theoretisch deze ronde weer zwanger kunnen worden? (of mijn hoofd daarnaar staat is vraag 2)

Of wordt je eisprong-voorbereiding door zwangerschap platgelegd en kan er zo snel geen eisprong zijn?
    Ik kanhier geeninfo over vinden. wie weet het, of -nog mooier- heeft positieve ervaring?

dank! xleo

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Je kunt alleen weten wanneer je nod is, als je weet wanneer je ei was. (zelf voelen, tempen, ovu-testen) Anders zul je het moeten afwachten. Het kan inderdaad langer duren dan normaal.

Je kunt zwanger worden in de eerste rond na je mk. Ik zou dus testen als je dingen voelt die kunnen wijzen op een zwangerschap. (Ongi-krampjes zonder dat je ongesteld wordt, gevoelige en volelre borsten, misselijkheid e.d.) Houd er wel rekening mee dat je lijf (en je hoofd) je voor de gek kunnen houden. Dus dat je vanalles voelt, zonder dat je zwanger bent.

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een vmk gehad in november, mijn ei kwam die maand later bijna een week later.......en mijn menstruatie was vreemd, tis echt ffies van slag. Ovutesten bieden wellicht een uitkomst.

Deel Deze Pagina