hallo meiden de eerste ronde bij mijis niet gelukt dus hopen at het aankomende maand welis gelukt wie nog meer nod 6 feb
hee mijn NOD is ook 6 febr. heb sinds vandaag steekjes rechts onder in mijn buik. Volgens mijn banner heb ik vrijdag/zaterdag mijn ei. ff afwachten dus. Klussen om de dag! dus dat zit wel goed!
hheey meiden mijn ei is vrijdag dus we gaan er weer voor hopen dat we allemaal snel zwanger worden veel liefs
heb al een paar dagen steekjes in mijn onderbuik. stond ik gister eten te koken, kon niet tegen de lucht van eten, het rook voor mij alsof het bedorven was. terwijl er niks mis mee was! en ook flinke koppijn vandaag. en vandaag stond ik in de ikea in de rij te wachten, voelde ineens iets ploppen in mijn buik, en daarna heel even een weeïg gevoel. zal dit nu mij eisprong zijn? heb dat nog nooit gevoelt namelijk. moet volgens mijn banner wel mijn ei hebben vandaag...
Hallo meiden.... Ik zou volgens mijn cycles de week van de 6de februari ongesteld moeten worden dus kan ook de 1ste zijn maar natuurlijk ook de 6de! Uiteraard hoop ik dat het helemaal niet zo is want dat zou betekenen dat ik zwanger ben!!!! Gezellig he zo een forum... vind het echt een uitkomst! Succes allemaal, Liefs x Enjoyllive!
@ all..... Hoi meiden ben ik weer. Al die steekjes in jullie buik is zo te lezen aan de symptonen zeer zeker jullie eisprong en ik weet uit ervaring je kunt er veel last van hebben. De ene persoon een uur de ander wel een dag. En ik heb ook periode gehad dat ik veel moest plassen, dat geuren heel sterk waren en beetje misselijk in de ochtend. Maar nee hoor, ons geweldige lichaam is heel goed in staat je voor de gek te houden. Je lichaam gaat het nabootsen waardoor jij denk het is raak. Maar het schijnt dat een vrouw gelijk voeld wanneer het echt raak is. Hopelijk hebben jullie hier iets aan! X
Hallo allemaal, Ik sluit me denk ik maar bij jullie aan. Ik zit nu op dag 43. Waarschijnlijk heb ik op dag 40 pas mijn ei gehad, de ovutest was toen redelijk positief en k voelde het naar mijn mening ook. Met dit gegeven en dan 14 dagen verder kom ik ook rond 4-5 februari. (dat zou dus een cyclus van 54 dagen zijn)We zullen zien. Iedereen succes!!! Liefs Lisette
@ lies, Hoi Lies, sluit je maar fijn aan hoor iedereen is toch welkom. Maar als ik het goed lees heb je al een zoontje. En helaas een miskraam gehad. En is begreep je banner niet echt want ik lees het als nu 7 maanden of ik je 2de kindje al 7 maanden oud en ben je nu voor een derde ( eigenlijk 4de kindje bezig? ). Liefs enjoyllive!
Hoi Enjoyllive, Inderdaad ik heb een zoontje van ruim 7 maanden en 1 van bijna 3. Onze kinderwens is er nog steeds en wilden inderdaad graag een derde. Helaas is het in november misgegaan. Maar mijn laatste ongi kwam gewoon na 33 dagen alleen nu laat het op zich wachten en dat ben ik niet gewend en daar baal ik enorm van. Maar goed we wachten af. Is het voor jou/jullie de eerste zwangerschap? Dat blijft heel speciaal die eerste keer, dat krijg je echt nooit meer terug. Hoe mooi een tweede of een derde ook is, die eerst blijft het speciaalste (vind ik). Liefs Lies
Mijn NOD is ook 6 februari (als ik uitga van me vorige cyclus)en volgens mijn banner heb ik vandaag mijn eisprong, maar gister voelde ik wat steekjes in me buik, dus denk dat ie gister is geweest. We hebben de afgelopen dagen wel goed geklust, dus we zullen zien. Wat ik trouwens verwarrend vind, is dat volgens de ene site mijn eisprong op een datum is en volgens een andere site op de volgende dag, terwijl je dezelfde gegevens invult. Maar dat scheelt ook gelukkig maar 1 dag met elkaar, dus is niet zo erg. @Enjoyllive: Ja vind het ook een goede uitvinding zo'n forum. In onze omgeving weet niemand het, maar vind het erg fijn dat je hier je verhaal toch kwijt kan en je ervaring kan delen!
@ All, Kom op meiden waar blijven die berichtjes nou naar elkaar toe!!!! We moeten dit forum wel beetje in stand houden eej haha! Want we maken allemaal hetzelfde mee! Liefs x,
@selena24 Ik heb dat ook, bij FF geeft ie aan dat ik vrijdag mn ei had en ik heb het idee dat ik hem zaterdag had. vreemd .. maar goed . we zullen het zien ! Ik heb mn nod ook 6 feb. Ben benieuwd !! Jullie al kwaaltjes ?
Nee, maar wel steekjes onder in mijn buik links en rechts. Ik zou volgens de "regeltjes" vrijdag mijn ei gehad moeten hebben maar wie weet nu later. Duurt al een aantal dagen. Ik heb nog nooit mijn cyclus in de gaten gehouden en vind het al gaaf dat er (vooralsnog) regelmaat in zit qua ongi . Ga dan ook nog niet aan ovu testen of tempen beginnen en klussen gezelli door. Zou wel leuk zijn als tie positief is op mijn vent zijn verjaardag. Iedereen succes en laat je niet gek makuuuuhh