Kruidvat test en een vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Breanda, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breanda

Breanda Lid

20 dec 2010
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisterenochtend (1 dag voor NOD) een kruidvat test gedaan (2 voor 5 euro). Ik heb een paar minuten gewacht (weet niet hoeveel) ik zag enkel 1 streep staan, en heb hem weggegooid.

Ik ben later nog een keer gaan kijken, was ongeveer 10 minuten later, ik zag nog steeds 1 streep, en heb hem weer teruggegooid.

Later op de dag uurtje of 18:00 ben ik naar de wc gegaan, en wilde een lege wc rol weggooien, ik zag hem liggen, en ben weer gaan kijken, toen was hij wel licht positief, en kon ik het tweede roze lijntje wel zien.

Op de bijsluiter las ik dat hij niet meer geldig is na 5 minuten. Ik weet ook niet precies wanneer hij 'postitief' is geworden?

Game over? Wat zouden jullie doen?

(Ik heb wel pijnlijke borsten al een week nu. Pijn in de liezen, buikkrampen, menstruatiekrampen. Temperatuur was vannochtend 08:00 uur 37,0. Als ik ongesteld moet worden is deze 36,8).

Ik ben nu 1 dag overtijd.

2. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Je test was in ieder geval niet meer geldig. Het is waarschijnlijk een indrooglijntje wat je gezien hebt. Het moet echt binnen de 5 minuten een 2e streepje geven.
    Ik zou over een paar dagen nog eens testen als je nog niet ongi bent geworden. Misschien heb je nog niet genoeg hcg in je urine om het te meten.
    Wat betreft de temperatuur durf ik niet zo veel te zeggen. ik heb ergens gelezen dat het minimaal 0,3 moet verschillen met je normale temperatuur.

Deel Deze Pagina