Hoe weet jij of je de juiste partner hebt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Melrose, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwrr

wwrr Fanatiek lid

14 mei 2013
    1.280
    448
    83
    Ik kan een boek schrijven over waarom mijn man de ware voor mij is, dat heb ik dan ook echt gedaan toen we gingen trouwen, maar daar ga ik jullie niet mee vervelen.

Ik WEET het gewoon. Zo simpel is het. Dat voel je. Nog nooit getwijfeld en hij ook niet :)

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vraag me dit soort dingen nooit af....

we zijn supergelukkig met elkaar en maak me eigenlijk nooit druk om zo`n dingen ...

idd je weet het gewoon!

3. bereke

bereke Niet meer actief

Oeh da's een moeilijke! Ik weet het gewoon op een of andere manier. Maar dat krijg ik verder niet uitgelegd.

4. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Omdat er nog nooit een andere man is geweest bij wie ik me zo 'thuis' heb gevoeld. Hij is mijn maatje, mijn liefde, mijn leven en ik zou gewoon niet zonder hem willen. Dat is een gevoel, niet iets wat feitelijk ergens op gebaseerd is, maar dat is liefde nooit toch? ;)

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    zo zie ik het ook!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik weet het gewoon, ik kan niet uitleggen waarom, het voelt voorbestemd. Zoals mijn schoonvader zo mooi zei op onze bruiloft gelooft hij in een gearrangeerd huwelijk, door God. Dat geloof ik ook. Of het echt voor altijd is, weten we pas achteraf maar zoals ik me voel bij hem, heb ik nooit bij een ander gevoeld.

Irritaties lijken me normaal, als het de hele relatie maar niet gaat beïnvloeden.

7. sjak

sjak Niet meer actief

Zeker weten doe je het nooit denk ik, hoewel ik het eigenlijk wel denk!
    Als hij binnenkomt krijg ik nog steeds kriebels, hij is echt mijn allerbeste maatje en met hem wil ik alle leuke dingen doen. Als hij ligt te slapen vind ik hem zo ontzettend lief! En soms, als ik echt boos op hem bent, moet ik nog steeds om hem lachen. (Of heel erg mijn best doen om niet te gaan lachen) hij is de leukste vader.
    En ja, hij is ook lomp, ziet bepaalde dingen niet, kan ook echt niet koken, maar hij doet zo zijn best....
    Hij is gewoon echt mijn grote liefde!

8. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Door mijn gevoel, ik kan het niet echt omschrijven dat gevoel.. Wel kan ik zeggen dat hij mij tot op het bot gelukkig maakt en ik met heel mijn hart van hem hou. Daarom is hij mijn man, mijn toekomst:)

9. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Het klopt gewoon helemaal en dit is de reden waardoor ik weet dat mijn man de juiste voor mij is.
    Puntjes hebben we allemaal wel toch maar dat weegt niks vergeleken met......

10. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    + 1

11. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Hoe ik weet of ik de juiste partner heb? Ik voel het in elke vezel van mijn lijf... Hij is lief, zorgzaam, de beste man voor mij en de meest geweldige vader voor onze zoon.
    Ik ben niet altijd de meest makkelijke vrouw om mee te leven, dat weet ik van mezelf. Kan soms een kort lontje hebben of gewoon niet lekker in mijn vel zitten, en hij weet áltijd wanneer hij me even moet laten, wanneer hij een arm om me heen moet slaan en wanneer we samen even moeten huilen. Natuurlijk hebben wij wel eens een meningsverschil maar écht ruzie, ik geloof niet dat ik het zo kan noemen.
    We denken hetzelfde over de opvoeding en hebben zoveel respect voor elkaar. Wij hebben dezelfde humor en moeten vaak al lachen als we naar elkaar kijken in een melige bui, omdat we beide weten wat er komen gaat.
    Ik hou onvoorwaardelijk van hem en ik weet zeker dat hij ook onvoorwaardelijk van mij houdt! Vanaf het moment dat we samen zijn hou ik van hem en ik weet zéker dat ik ook voor altijd van hem zal houden!

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Geen twijfel, dit is mijn man. Ik zie en merk het in alles en onze band wordt nog steeds sterker.
    Ik geloof niet in een juiste partner, maar mijn lief is alles en zoveel meer dan ik ooit had durven dromen.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik en mijn partner zijn totaal verschillend en dat werkt goed hoe raar dat ook klinkt. Houden van andere muziek, hebben andere hobbies, hij houdt van luxe luie vakanties ik zou me prima redden met een tent in de natuur. Zijn muziek is vooral hard, druk en gebonk terwijl ik kan genieten van rust en zelfs dierengeluiden :). Ons karakter is totaal verschillend en met dat nu ook aan de kindjes . Een is precies hem de ander precies mijn. Elkaar in de waarde laten, van elkaar leren en ieder ook zich zelf laten zijn is de sleutel tot een goede relatie. Turkije hebben wij ook wel is discussies maar eigenlijk kunnen we daar later om lachen.
    We waren in juni 11 jaar samen en hebben dit verzegeld met een huwelijk. Hopelijk voor nog heel veel jaren

14. Onje

Onje Niet meer actief

Ik voel het bij iedere aanraking. Ik weet het door onze blikken die elkaar kruizen en oneindig veel zeggen zonder ook maar 1 woord uit te spreken. Ik merk het aan de vlinders in mijn buik als ik weet dat hij zo van zijn werk thuis komt iedere dag weer.

Ik weet zeker dat hij mijn juiste partner is zonder enige twijfel.

15. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Omdat er geen geen kerel zo gek is om bij mij te blijven ;)

Nee hoor , dat weet je idd pas op je sterfbed, heb al eerder gedacht de juiste te hebben maar dat groeide toch ook elkaar.

Denk wel dat dit hem is hoor :D

Liefs

16. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Ik geloof niet in de juiste partner.
    Niemand is namelijk perfect en je kunt met meerdere mannen/vrouwen gelukkig worden. Je maakt namelijk samen je eigen geluk.

Maar als je er een tegenkomt waarmee het klikt. Waarom dan niet bij elkaar blijven en gelukkig zijn. In elke relatie komen tegenslagen en als je hier samen op een goede positieve manier mee omgaat blijf je gelukkig.

Zolang je meer gelukkige momenten dan ongelukkige voelt in je relatie ben je bij "een" juiste partner en zit je in een goede relatie.

17. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Hier ben ik het mee eens (denk ik;))
    Al vind ik het ook mooi om in 'de ware' te geloven... maar als we een knallende ruzie hebben gehad denk ik wel eens 'mmmh is dit de ware?':p
    Maar ik hou van mijn man en zou niet zonder hem kunnen en dat is het belangrijkste

18. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    #38 Pasja83, 7 sep 2013
    Laatst bewerkt: 7 sep 2013
    Omdat ik al de helft van mijn leven bij hem ben en dat we ondanks de grootste veranderingen in ons leven (school, studeren, eerste baan, kindjes krijgen) nog steeds samen zijn. :D

19. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Wat ik weet is dat ik van mijn rare man houdt en dat ik, ondanks dat ik me soms wanhopig kapot irriteer, mij niet kan en wil voorstellen dat ik in andere armen wakker wordt.

20. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Omdat we hetzelfde gevoel voor humor hebben en hij me mentaal/intellectueel uitdaagt.

Verder is hij een enorm lieve vader (dat had ik al verwacht toen ik jaren geleden zag hoe leuk hij omging met de kinderen van onze vrienden)

En ik kan me af en toe ook heus wel ergeren aan kleine dingetjes, maar dat is andersom natuurlijk ook het geval :D

Deel Deze Pagina