Hoi Zijn er scholen die 2 dagen gestaakt hebben? Dinsdag en gisteren dus. Gaat om een montessorischool in Rotterdam. Geloof hier niks van, gaat over een werknemer die spijbelt
Hier in Overijssel ook alleen dinsdag. Maar sommige scholen hadden nog wel een studiedag er na of er voor. Maar de rest van de school is dan toch gewoon open? Dan is het toch snel duidelijk?
Lijkt me niet hoor. Die stakingen waren landelijk. Scholen kunnen volgens mij echt niet zomaar bepalen nog een dag extra te gaan staken. Studiedag kan wel natuurlijk.
De landelijke staking was maar 1 dag, maar wellicht dat die school er nog een extra studiedag aan had geplakt. Dat hadden wij toevallig de woensdag ervoor. Kun je het niet nazoeken op de website van de betreffende school? Of even bellen? Dan weet je het zeker.
Landelijke staking was 12 dec, mogelijk dat 13 dec daar een studiedag was? Op de website van de school staat zoiets vast wel, bv in de schoolgids (studiedag) en bv nieuwsbrief (staking). Of even bellen?
Ze zei echt dat ze 2 dagen gestaakt hebben! Het gaat notabene om m'n manager. We zitten shop in shop en ons merk stopt er mee per eind januari. Ze meldt zich om de haverklap ziek. Laatste 2 weken heeft ze vakantie geboekt en laat ze mij en m'n collega dus met de rommel achter. Vind het aso. (Alle kleding etc die overblijft moet terug naar Engeland) Ze beweert dat ze die vakantie al 6 maanden geleden heeft ,aangevraagd maar ze heeft er schijnbaar ruzie om gehad met de Engelse rayonmanager. Maar toch gaat ze dus. Ik baal er gewoon van. En dan dat gelieg over 2 dagen staken, wtf. En ze komt overal mee weg. Moet ff m'n ei kwijt hoor.
Aaaa blond he? Nu snap ik hem pas. Een werknemer op het werk van ts Maar dan bel je de school toch op ts, dan weet je het meteen.
Wat erg zeg! Is er geen hogerop waar je dit kunt melden?? Dit hoef je ook van een manager niet te pikken.